DOOH

MOCKUP tram MAIA

Lijncom lanceert MAIA: wereldprimeur in het meten van advertentiebereik op bussen en trams

Lijncom introduceert met trots MAIA, een baanbrekend systeem dat als eerste ter wereld het bereik van advertenties op bussen en trams nauwkeurig meet. Dit...

Lees meer
DOOH Kust Immoweb 15

Immoweb's strategische aanpak voor regionale advertenties

Regionaal adverteren biedt talrijke unieke kansen. Het stelt adverteerders in staat om zich specifiek te richten op geografische gebieden, waarbij ze hun...

Lees meer
VO volwassenonderwijs1

Bekroonde campagne: Onderwijs Vlaanderen inspireert levenslang leren via Out-of-home

In een wereld die voortdurend evolueert, speelt de Vlaamse Overheid een cruciale rol bij het bevorderen van levenslang leren. Met de slogan "Nog een reden om...

Lees meer
Adidas takeover header

Transformatie van metrostation Meir in een iconische beleving voor adidas Originals

Lees meer
Bus Window back Helan

Campagnes in de kijker in maart

De maand maart dat was weer 31 dagen genieten van kleurrijke reclame op de bussen en trams van De Lijn. De enige maand dit jaar waarin 3 kleefperiodes...

Lees meer
DOOH Crypto Arte Expo 2

Digitale kunst op DOOH-schermen in Antwerpen

Elf digitale kunstwerken van jonge kunstenaars zijn tot eind januari te bewonderen op de 24 digitale schermen van Lijncom in de Antwerpse premetro.

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.