Case

Bol kersttram header 1

Bol. brengt kerstmagie tot leven met reflecterende trams

Met de feestdagen in aantocht verrast bol dit jaar niet alleen online, maar ook in het straatbeeld. In samenwerking met Lijncom werden twee kersttrams in...

Lees meer
Wondr Planet B header

Hoe WONDR zijn pop-ups ondersteunt

Met de feestdagen in zicht besloot WONDR, een merk van Planet B, om zijn eindejaarscampagne kracht bij te zetten. Hun keuze? Een gerichte buscampagne in...

Lees meer
DOOH Kust Immoweb 15

Immoweb's strategische aanpak voor regionale advertenties

Regionaal adverteren biedt talrijke unieke kansen. Het stelt adverteerders in staat om zich specifiek te richten op geografische gebieden, waarbij ze hun...

Lees meer
Camille Full wrap 16

Camille zorgt voor vuurwerk met indrukwekkende tramcampagne!

Voor de introductie van Camille's nieuwe shows lanceerde Gazet van Antwerpen een opmerkelijke tramcampagne, bekroond met een exclusief live optreden in de...

Lees meer
Aurubis Full back 7

Aurubis: Authentieke employer branding met hoge zichtbaarheid

In een dynamische wereld waarin de concurrentie om aandacht steeds heviger wordt, streeft Aurubis naar een innovatieve benadering van hun marketingstrategie....

Lees meer
Picon Fullwrap tram2

Picon Bière: een strategische zet in de leefwereld van een jong en dynamisch doelpubliek

Campari heeft groots uitgepakt met een opvallende full wrap bus- en tramcampagne als onderdeel van zijn strategische herpositionering van het beroemde...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.