Case

KU Leuven header Leuven 2 PH

KU Leuven blijft na 600 jaar creatief in beweging

KU Leuven blaast in 2025 maar liefst 600 kaarsjes uit. Een indrukwekkende mijlpaal die ze vieren met een opvallend frisse aanpak. Tijdens het feestweekend...

Lees meer
Mulders header2

Mulder scoort met jobdag: een knapperig succes!

Wat krijg je als je een jobdag combineert met een krachtige buscampagne? Een geslaagde rekruteringsactie die smaakt naar meer! Mulder Breakfast Cereals,...

Lees meer
Wondr Planet B header

Hoe WONDR zijn pop-ups ondersteunt

Met de feestdagen in zicht besloot WONDR, een merk van Planet B, om zijn eindejaarscampagne kracht bij te zetten. Hun keuze? Een gerichte buscampagne in...

Lees meer
Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer
Mercedes kusttram 4

Mercedes-Benz straalt met unieke reflecterende zichtbaarheid

Mercedes-Benz brengt met een uniek project op de kusttram de nieuwe elektrische G-Klasse tot leven. Met reflecterende bestickering die zowel het logo van...

Lees meer
Disney inside out tram19

Disney en Pixar brengen emoties in beweging

Met deze nieuwe campagne wil Disney zijn publiek enthousiast maken voor het langverwachte vervolg op de bekroonde film Inside Out. In de nieuwe film maken...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.