Case

Mulders header2

Mulder scoort met jobdag: een knapperig succes!

Wat krijg je als je een jobdag combineert met een krachtige buscampagne? Een geslaagde rekruteringsactie die smaakt naar meer! Mulder Breakfast Cereals,...

Lees meer
Colruyt Group header

De slimme mix van OOH en digitale touchpoints voor Colruyt Group

Om de juiste kandidaten op het juiste moment te bereiken, combineerde Colruyt Group traditionele bus- en tramreclame met digitale schermen op drukke...

Lees meer
Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer
Mercedes kusttram 4

Mercedes-Benz straalt met unieke reflecterende zichtbaarheid

Mercedes-Benz brengt met een uniek project op de kusttram de nieuwe elektrische G-Klasse tot leven. Met reflecterende bestickering die zowel het logo van...

Lees meer
Disney inside out tram19

Disney en Pixar brengen emoties in beweging

Met deze nieuwe campagne wil Disney zijn publiek enthousiast maken voor het langverwachte vervolg op de bekroonde film Inside Out. In de nieuwe film maken...

Lees meer
DOOH Kust Immoweb 15

Immoweb's strategische aanpak voor regionale advertenties

Regionaal adverteren biedt talrijke unieke kansen. Het stelt adverteerders in staat om zich specifiek te richten op geografische gebieden, waarbij ze hun...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.