Case

Disney inside out tram19

Disney en Pixar brengen emoties in beweging

Met deze nieuwe campagne wil Disney zijn publiek enthousiast maken voor het langverwachte vervolg op de bekroonde film Inside Out. In de nieuwe film maken...

Lees meer
DOOH Kust Immoweb 15

Immoweb's strategische aanpak voor regionale advertenties

Regionaal adverteren biedt talrijke unieke kansen. Het stelt adverteerders in staat om zich specifiek te richten op geografische gebieden, waarbij ze hun...

Lees meer
Wit Gele Kruis Full wrap tram 1

Wit-Gele Kruis Antwerpen op weg naar sterke employer branding

In de dynamische stad Antwerpen, waar de vraag naar thuiszorg hoog is, stond het Wit-Gele Kruis voor de uitdaging om nieuw talent aan te trekken. Wit-Gele...

Lees meer
Vlaamse Overheid persmoment 58

Campagne Vlaamse overheid: hoe een buscampagne mensen aanspoort om in te grijpen

De nieuwste buscampagne van de Vlaamse Overheid roept op tot actie tegen geweld en meer respect voor de slachtoffers van een misdrijf. "Met deze campagne...

Lees meer
Renewi SS10m2 bus header

Renewi's circulaire missie versterkt door out of home campagne

Renewi, een toonaangevend waste-to-productbedrijf, lanceerde onlangs een opvallende campagne in verschillende centrumsteden in Vlaanderen. Deze campagne...

Lees meer
Header Kwak full wrap

Kwak bier verhoogt zichtbaarheid op een creatieve manier!

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.