Odoo takeover Opera header

Creatieve metro-take-over zet Odoo Experience in de verf

Odoo, de Belgische scale-up en wereldspeler in bedrijfssoftware, pakt samen met Lijncom uit met een creatieve Out-of-Home-campagne die je niet mag missen. Weken lang krijgt metrostation Opera in Antwerpen een totale make-over. Van muren tot zuilen: alles straalt de kleuren en visuals van Odoo uit. Een dagelijkse pendel werd plots een complete merkervaring.

Een gelaagde mix van OOH-middelen

De metro was nog maar het begin. Vijftien trams in Antwerpen en Gent rijden rond met opvallende Super Side 4m² formaten. Daarnaast zorgen digitale schermen op drukke Antwerpse hotspots voor extra zichtbaarheid.

Odoo Super side 4m2 Opera 4
Odoo takeover Opera 36
Odoo takeover Opera 6
Odoo takeover Opera 62

Een B2B-merk dat de stad verovert

Wat deze case zo bijzonder maakt: Odoo is een uitgesproken B2B-speler. Toch koos het bedrijf voor zichtbaarheid in het straatbeeld. Met een creatieve OOH-aanpak verovert Odoo letterlijk de stad en wordt het gespreksonderwerp van duizenden pendelaars en professionals.

Mathilde Hamels
Fysieke zichtbaarheid in het straatbeeld is belangrijk: het versterkt ons merk en ondersteunt de groei van onze internationale community.

Mathilde Hamels - Advertising Space Manager bij Odoo

Odoo takeover Opera 12
Odoo takeover Opera 8
Odoo takeover Opera 15
Odoo takeover Opera 31

Waarom OOH en waarom Antwerpen?

Voor Odoo was de keuze voor Out-Of-Home een bewuste strategische zet. Het merk wil decision-makers in de bedrijfswereld bereiken met meer dan enkel digitale kanalen. Het netwerk van Lijncom stelt ons in staat om een groot en divers publiek te bereiken, zowel ondernemers als professionals die dagelijks onderweg zijn.

De keuze voor Antwerpen lag voor de hand. Het is een bruisende ondernemersstad én de thuisbasis van een belangrijk Odoo-kantoor. Zo versterkt Odoo zijn Vlaamse verankering, naast zijn Waalse hoofdkwartier en internationale uitstraling in Brussel.

  • Odoo takeover Opera 28
  • Odoo takeover Opera 40

Resultaat: een merk dat blijft hangen

De campagne geeft Odoo Experience niet alleen de zichtbaarheid die het verdient maar versterkt ook de positie van Odoo als innovatieve en toegankelijke speler in business software.

Zin in je eigen city take-over?

Wil jij jouw merk ook onvergetelijk in beeld brengen met een creatieve OOH-campagne? Neem contact op met Lijncom en ontdek hoe we samen jouw idee tot leven brengen.

Contacteer ons

Gerelateerde posts

Adidas takeover header

Transformatie van metrostation Meir in een iconische beleving voor adidas Originals

Lees meer
Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.