Tram

Goudwisselkantoor header bakfiets

Goudwisselkantoor laat Vlaanderen stilstaan bij vergeten goud

Met een herkenbare boodschap en een sterke call-to-action toonde Goudwisselkantoor hoe krachtig openbaar vervoer kan zijn om mensen te activeren. De campagne...

Lees meer
Odoo takeover Opera header

Creatieve metro-take-over zet Odoo Experience in de verf

Odoo, de Belgische scale-up en wereldspeler in bedrijfssoftware, pakt samen met Lijncom uit met een creatieve Out-of-Home-campagne die je niet mag...

Lees meer
Bol kersttram header 1

Bol. brengt kerstmagie tot leven met reflecterende trams

Met de feestdagen in aantocht verrast bol dit jaar niet alleen online, maar ook in het straatbeeld. In samenwerking met Lijncom werden twee kersttrams in...

Lees meer
Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer
Vivo Careers header zomer

Dit was de zomer

De zomer van 2024 zit er weer op, en wat een seizoen was het! Van bruisende festivals tot levendige stadscentra vol toeristen, dit was hét moment om gezien...

Lees meer
Disney inside out tram19

Disney en Pixar brengen emoties in beweging

Met deze nieuwe campagne wil Disney zijn publiek enthousiast maken voor het langverwachte vervolg op de bekroonde film Inside Out. In de nieuwe film maken...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.