Nieuws

Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer
Full wrap Belfius 07 2024

Kusttram als uniek reclamemedium: zelfs in het buitenland valt het op

Lees meer
MOCKUP tram MAIA

Lijncom lanceert MAIA: wereldprimeur in het meten van advertentiebereik op bussen en trams

Lijncom introduceert met trots MAIA, een baanbrekend systeem dat als eerste ter wereld het bereik van advertenties op bussen en trams nauwkeurig meet. Dit...

Lees meer
DOOH Kust Immoweb 15

Immoweb's strategische aanpak voor regionale advertenties

Regionaal adverteren biedt talrijke unieke kansen. Het stelt adverteerders in staat om zich specifiek te richten op geografische gebieden, waarbij ze hun...

Lees meer
Digitale Zuil mockup Antwerpen4

Lijncom lanceert bovengronds digitaal OOH-netwerk op toplocaties in Antwerpen

Lijncom kondigt met trots de introductie van 17 dubbelzijdige 86-inch digitale schermen, op centrale locaties in Antwerpen aan. Deze schermen bieden...

Lees meer
Camille Full wrap 16

Camille zorgt voor vuurwerk met indrukwekkende tramcampagne!

Voor de introductie van Camille's nieuwe shows lanceerde Gazet van Antwerpen een opmerkelijke tramcampagne, bekroond met een exclusief live optreden in de...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.