Nieuws

Kusttram Super seaside Veritas

Impact creëren aan onze Belgische kust: een overzicht van de nieuwste kustcampagnes

Lees meer
Pink Ribbon side3m 9

Pink Ribbon en Lijncom sturen borstkanker wandelen

Pink Ribbon organiseert in mei voor de vijfde keer het wandelinitiatief de De Roze Mars. Lijncom zet als partner van De Roze Mars mee in op preventie en gaat...

Lees meer
Kusttram Fostplus

Fost Plus zet groots in op activatie aan de kust

Sinds afgelopen week rijdt de Fost Plus ‘Click’ kusttram dagelijks uit om iedereen te gaan motiveren om een mentale klik te maken. Fost Plus wil een einde...

Lees meer
Nespresso header web

Nespresso brengt de stad in beweging

Zoals een aangename koffiegeur die zich ’s morgens verspreidt doorheen het huis, verspreidt Nespresso z’n merk doorheen de Vlaamse steden: subtiel maar zeer...

Lees meer
Playst aug gent2

Sony PlayStation speelt op herhaling met 8 Full wrap trams

Play has no limits. Maar ook de aanwezigheid en visibiliteit van het merk PlayStation in het Vlaamse straatbeeld heeft geen limieten. Tot 4 keer toe claimde...

Lees meer
Engels

Campagnes in de kijker in januari

Hier is een dosis Out-Of-Home inspiratie. Deze leuke en impactvolle campagnes kleurden samen met een tal van andere merken in januari het straatbeeld.

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.