Spar Colruyt Group header

Spar Colruyt Group trapt kusttramseizoen op gang

De allereerste full wrap kusttram van het seizoen rijdt uit – en het is Spar Colruyt Group die met veel flair het voortouw neemt. Ze wachten niet op de zomerdrukte, maar zijn nu al zichtbaar aanwezig aan zee. Klaar voor een smakelijk verhaal over zichtbaarheid, emotie en strategische timing?

Wanneer timing, locatie en merk perfect samenvallen

Zichtbaarheid is één ding. Maar échte impact maak je wanneer merk, moment en medium elkaar versterken.

Spar speelt dat perfect uit met een opvallende tram die de volledige 67 kilometer kustlijn bestrijkt. Niet zomaar als mediakeuze, maar als bewuste zet in hun bredere merkstrategie: mensen inspireren op een plek waar ze openstaan voor genieten, plezier en verbondenheid.


Sigi Reydams
Dankzij de zichtbaarheid én de emotionele link met vakantie en ontspanning, is de kusttram de ideale match om ‘Spar, zo smaakt plezier’ tot leven te laten komen. Deze tram staat symbool voor beweging, merkbeleving én fun.

Sigi Reydams - marketingmanager bij Spar Colruyt Group

  • Spar Colruyt Group Full wrap coast 16
  • Spar Colruyt Group Full wrap coast 41

Kustbeleving die blijft hangen

De Belgische kust is een unieke plek: waar locals, tweede verblijvers én dagjesmensen samenkomen, waar ontspanning centraal staat, en waar merken écht kunnen binnenkomen.

Door nu al aanwezig te zijn – in plaats van te wachten op de zomer – zet Spar sterk in op de eerste zonnige weekends en lange feestdagen. Een slimme strategie, want net dan maken mensen ruimte voor inspiratie, lekkers en samen genieten.

Met een grote visuals en een positieve, herkenbare boodschap maakt Spar zijn merk tastbaar en sympathiek. En dat, op een rijdend medium dat letterlijk overal passeert.

Full wrap = full impact

De keuze voor een full wrap tram is niet toevallig. Het is een statement.
Een visueel verhaal dat beweegt, blijft hangen en interageert. Met toeristen op weg naar hun vakantieplekje. Met locals op weg naar de markt. En met gezinnen die onderweg zijn naar een dag vol plezier.

Lijncom kusttram Spar Colruyt Group 2025 01

Dankzij de samenwerking met het Media Service team van Colruyt Group en de OOH-specialisten van Rapport / Mediabrands werd de campagne naadloos tot leven gebracht.

Zin om jouw merk ook aan zee te laten schitteren?

Kies jouw moment, regio en formaat – helemaal op maat via onze configurator. Of bekijk onze kusttrampagina om inspiratie op te doen.

Stel je campagne samen
Liever eerst sparren?

Gerelateerde posts

Mercedes kusttram 4

Mercedes-Benz straalt met unieke reflecterende zichtbaarheid

Mercedes-Benz brengt met een uniek project op de kusttram de nieuwe elektrische G-Klasse tot leven. Met reflecterende bestickering die zowel het logo van...

Lees meer
Essentiel Antwerpen Full wrap38

Een visueel statement voor Essentiel Antwerp

Essentiel Antwerp, het bekende Belgische modebedrijf, vierde recent haar 25-jarig jubileum met een kleurrijke campagne in Antwerpen. Met de ambitie om hun...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.