Hoe werkt een reclamecampagne via Lijncom?

Offerte-Lijncom

Stap 1.

Ontvang een offerte

Vul het formulier in. Je ontvangt snel een offerte voor een gegarandeerd opmerkelijke campagne die optimaal rendeert. Ongeacht je boodschap of budget. Bovendien kies je zelf de gewenste regio, het aantal voertuigen en de duurtijd. Ja, jij zit achter het stuur!

Je staat er niet alleen voor. We adviseren je vanuit onze jarenlange expertise. Je accountmanager komt persoonlijk langs en volgt jouw campagne op van a tot z. Hij of zij staat altijd met raad en daad voor je klaar.

Kleving ontwerp Square

Stap 2.

Ontwerp je campagne

Tijd voor actie! De gekozen voertuigen worden meteen voor jou gereserveerd. Nu ga je aan de slag met het ontwerp. Je krijgt van ons een technische fiche als richtlijn om je campagne te ontwerpen. Hulp nodig? Je accountmanager geeft je al het nodige advies om je ontwerp zo leesbaar en herkenbaar mogelijk te maken.

Graag ontwerptips die jouw campagne er doen uitspringen?

Hou altijd rekening met onze deontologische code van reclamevoering.

Stap 3.

Wij bekleven de voertuigen

Je hoeft ons alleen maar het ontwerp te bezorgen en wij doen de rest. Van het drukken tot het aanbrengen van jouw campagne op onze voertuigen. En daarna? Dan hoef jij alleen nog maar te genieten van het rendement.

Op vaste kleefdata gaat het gespecialiseerde kleefteam voor jou aan de slag. Met de meest kwaliteitsvolle materialen in de aanslag trekken ze om de twee weken eropuit om je campagne te kleven. ’s Nachts staan alle voertuigen netjes bij elkaar in de stelplaatsen. Zo verloopt het kleven vlot en verfijnd.

Benieuwd naar de mogelijke startdatum voor jouw project?

Tram Full wrap De Lijn regenboog - crop

Remmen los!

Jij bent opmerkelijk onderweg

Jouw campagne rijdt uit en schittert volop in het straatbeeld. Jij bent trots, en wij ook: fier op jou als klant.

Zit het werk er nu voor ons op? Nee, hoor: we blijven je informeren over het verloop van je campagne. En na afloop zitten we graag met je samen om de resultaten te bespreken. Zo doen we jouw reclame in de toekomst nog harder knallen.

Wist-je-datje

Uit onderzoek* naar de zichtbaarheid van campagnes in Gent, Antwerpen en andere grootsteden blijkt dat:

  • 91 procent de reclame op de zij- of achterkant van bus en tram ziet
  • 53 procent de reclame meerdere keren per week opmerkt

*Bron: AQ Rate, juni 2018

LVA 1528862

Laat je inspireren

Scrol door eerdere creaties op tram, bus en digitale schermen. Zo ontdek je hoe andere merken in jouw sector opmerkelijk onderweg waren.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.