Lijncom lanceert MAIA: systeem voor nauwkeurige advertentiebereikmeting.
MAIA analyseert GPS- en locatiegegevens voor inzicht in advertentiebereik.
MAIA is vernoemd naar een Griekse godin. Ontdek meer hierover!
De positie van elke bus en tram van De Lijn wordt elke 15 seconden vastgelegd. Zo kunnen we precies bepalen waar jouw advertentie zichtbaar is en welke trajecten het meeste bereik opleveren.
Een panel van 300.000 Belgen deelt via apps hun locatie. Deze data wordt statistisch geëxtrapoleerd naar de bevolking, zodat jij inzicht krijgt in hoeveel mensen jouw advertentie zien.
Informatie over jouw campagne, zoals de duur, het formaat en het type voertuig, wordt gebruikt om nauwkeurige bereikcijfers te berekenen.
Het is niet eenvoudig om rijdende voertuigen te koppelen aan bewegende gebruikers, maar dankzij de slimme modellen die we hebben ontwikkeld, is MAIA zo uniek.
Bart Muskala - oprichter en CEO van Accurat
Geen zorgen, we hebben voor elk budget iets passends! De prijs hangt af van factoren zoals de duur, het type voertuig en de regio.
Wil je snel ontdekken wat het kost? Met onze kostencalculator stel je in een paar klikken jouw ideale campagne samen. Of neem een kijkje op de wat- kost-het? pagina voor alle details en opties!