600 jaar KU Leuven, 1200 bussen, 1 boodschap: Kennis kent geen einde. Door voor Lijncom te kiezen, reden we onze boodschap tot in elke gemeente, recht het hoofd én hart van elke Vlaming binnen.
Fiona Boyle - Connections Director BBDO
Voor deze uitzonderlijke campagne hadden we nood aan een partner die niet alleen meedenkt, maar ook mee creëert. Lijncom dacht mee na over slimme media-invullingen en hielp ons om binnen het beschikbare budget toch een opvallende aanwezigheid te realiseren tijdens het openingsweekend.
Isabelle Van Geet - KU Leuven, Directeur marketing en communicatie
Mercedes-Benz brengt met een uniek project op de kusttram de nieuwe elektrische G-Klasse tot leven. Met reflecterende bestickering die zowel het logo van...
Lees meerIn de wereld van regionaal adverteren draait alles om herkenbaarheid, vertrouwen en nabijheid. Eronda Woonmode, een gevestigde waarde in de regio voor...
Lees meer