Bus

De Lijn Full wrap bus 1

Hoe De Lijn kinderen liet dromen over duurzame mobiliteit

“Juf, komt mijn tekening echt op een échte bus?” Het was een vraag die tijdens de tekenwedstrijd van De Lijn wel vaker klonk in de klas. Want stel je voor:...

Lees meer
Stad Genk header 7

Hoe Stad Genk haar communicatie versterkt met Lijncom

Stad Genk, een bruisende plek in Limburg waar altijd iets te beleven valt. En dat brengt stevige communicatie-uitdagingen met zich mee – uitdagingen die veel...

Lees meer
Mulders header2

Mulder scoort met jobdag: een knapperig succes!

Wat krijg je als je een jobdag combineert met een krachtige buscampagne? Een geslaagde rekruteringsactie die smaakt naar meer! Mulder Breakfast Cereals,...

Lees meer
Colruyt Group header

De slimme mix van OOH en digitale touchpoints voor Colruyt Group

Om de juiste kandidaten op het juiste moment te bereiken, combineerde Colruyt Group traditionele bus- en tramreclame met digitale schermen op drukke...

Lees meer
Attentia Super full back cover

Attentia zet HR in beweging met zichtbare buscampagne

Bij Attentia weten ze hoe belangrijk gelukkige medewerkers zijn voor een succesvolle onderneming. Om andere bedrijven te inspireren en hun visie "Feeling...

Lees meer
Wondr Planet B header

Hoe WONDR zijn pop-ups ondersteunt

Met de feestdagen in zicht besloot WONDR, een merk van Planet B, om zijn eindejaarscampagne kracht bij te zetten. Hun keuze? Een gerichte buscampagne in...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.