Adidas takeover header

Transformatie van metrostation Meir in een iconische beleving voor adidas Originals

Click here to read in English

Lijncom zorgt voor een buitengewone ervaring voor adidas, waarbij het ondergrondse metrostation Meir in Antwerpen wordt omgetoverd tot een inspirerende beleving. Deze OOH-campagne wordt ondersteund door een digitale campagne en een tram met een volledige adidas-wrap in het centrum van Antwerpen.

Ook zin in een creatieve merkbeleving?
Contacteer ons

De adidas takeover

Met een innovatieve zet wordt het metrostation Meir getransformeerd tot een volledige ontdekking voor adidas Originals. Op strategische locaties binnen het station wordt de adidas-stijl kenbaar gemaakt, waardoor voorbijgangers worden ondergedompeld in een kleurrijke omgeving die legendarische adidas-modellen zoals de Superstar, Gazelle en Samba in de kijker zet.

Duik mee achter de schermen en ontdek hoe deze campagne tot stand kwam

Een volledige beleving

Gedurende de volledige maand oktober neemt de adidas-campagne het metrostation Meir volledig in beslag.

Bij de ingang worden voorbijgangers onmiddellijk ondergedompeld in de campagnesfeer, waar de liftkoker is gehuld in de kenmerkende stijl van adidas. Verschillende trappen werden prachtig gestyled en de ervaring wordt nog indrukwekkender doordat meters hoge muren op de tussenverdiepingen en het perron de diverse sneakermodellen omarmen.

  • Adidas premetro lijncom2
  • Adidas premetro lijncom1
  • Adidas premetro2

Digitale inspiratie

De ervaring gaat verder op de digitale schermen in alle metrostations van Antwerpen, waar een inspirerende videocampagne te zien is. Deze campagne belicht het merk en legt de geest van adidas Originals vast op een modern, opvallende manier.

De adidas tram

adidas begeeft zich ook bovengronds in Antwerpen en laat een volledig beklede adidas tram vier weken lang door de stad rijden als onderdeel van deze opmerkelijke campagne. Dit zorgt ervoor dat de ontdekking van adidas Originals nog dieper wordt geïntegreerd in het dagelijkse leven van de stad.

  • Adidas premetro lijncom3
  • Adidas trambuiten2
  • Adidas trambuiten1
Adidas premetro Meir1
We hebben gekozen voor Lijncom vanwege hun sterke visibiliteit bij onze core-doelgroep en door de sterke innovatie die zorgde voor mooie en vernieuwende formaten in het hart van een grootstad zoals Antwerpen.

Yco Van Nieuwenhove - Connection Planner bij MediaCom Belgium

Deze succesvolle samenwerking werd samen opgezet met de out-of-home specialist Outsight en mediaplanning werd zorgvuldig uitgevoerd door MediaCom. Dankzij hun innovatieve benadering kon adidas haar boodschap, in de moderne reclamewereld, op een opvallende manier overbrengen aan het publiek.

Deze ongeëvenaarde samenwerking tussen Lijncom en adidas laat zien hoe een merk zijn roots kan eren en tegelijkertijd vooruit kan blijven kijken. Wil jij met je merk ook dezelfde magie ervaring in de premetro?

Gerelateerde posts

Baloise full wrap 19

Baloise tram: de nieuwe ster van de Baloise Antwerp 10 Miles!

Op de Baloise Antwerp 10 Miles, waren er vele snelle… maar was er maar ene de mooiste… en dat was de Baloise tram. Als sponsor van het grootste loopfeest van...

Lees meer
Tram - Side pack  - Lyca Mobile

Heb jij de nieuwe look van Lyca Mobile al gespot?

Lyca Mobile biedt aan 15 miljoen klanten over de hele wereld voordelige en hoogwaardige data- en telefoniediensten aan. Met hun frisse nieuwe look en...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.