Tram - Side pack  - Lyca Mobile

Heb jij de nieuwe look van Lyca Mobile al gespot?

Lyca Mobile biedt aan 15 miljoen klanten over de hele wereld voordelige en hoogwaardige data- en telefoniediensten aan. Met hun frisse nieuwe look en merkidentiteit willen ze verder groeien en vooral een breder en groter publiek in België (en andere landen) aantrekken.

Lyca Mobile wil gezien worden

Telecomprovider Lyca Mobile was toe aan een herpositionering aangezien de look-and-feel niet meer gewijzigd was sinds de lancering in 2006.

Ze kozen radicaal voor een totale rebranding waarbij het logo en de merkkleuren een totale tranformatie is ondergaan. Ook de website, de content en de volledige marketing-communicatie design en stijl kreeg een update en oogt voortaan een pak moderner en strakker.

Een fris nieuw jasje dat gezien mag worden!

  • Tram - Side pack  - Lyca Mobile
  • DOOH -Lyca Mobile

De rebranding van Lyca Mobile en de productlancering van ‘Lyca data sharing’ (een servicedienst van 1GB data dat je kan delen met maximaal 3 Belgische Lyca vrienden) was dan ook de ideale aanleiding om uit te pakken in het straatbeeld en opmerkelijk onderweg te zijn met een complete nieuwe tram- en digitale campagne via Lijncom.

Bethiel LI
Een campagne op de tram helpt ons een breed publiek te bereiken. Omstaanders kunnen meteen onze nieuwe look voelen, zien, lezen en de kracht van Lyca Mobile ervaren.

Bethiël Tekle Mariam - Digital Marketing Manager NL & BE

DOOH -Lyca Mobile
Tram - Side pack  - Lyca Mobile
Trambus - Twin window side  - Lyca Mobile
Trambus - Twin window side  - Lyca Mobile

Een campagne volop in beweging

Lyca Mobile zet naast hun nieuwe looks ook hun nieuwste productaanbod ‘Lyca dat sharing’ in de kijker in centrum Antwerpen. Met een digitale spot zijn ze 4 weken lang aanwezig in de 6 voornaamste premetrostations van Antwerpen.

Maar het merk beweegt zich ook buiten de ondergrondse tramtunnels van‘t stad. Hun nieuwste Unlimited product schittert sinds kort ook op 5 trams in het hart van de stad. Ze kozen bewust voor het Side pack formaat dat, door z’n opvallende omvang op de zijkant van de trams, Lyca Mobile de mogelijkheid geeft om het volledig merk en verhaal van ‘Lyca data sharing’ te vertellen.

Tram - Side pack DOOH - Lyca Mobile

Wat brengt de toekomst?

Chris B
Na 14 jaar actief te zijn op de Belgische markt als grootste MVNO, werd het hoog tijd voor een frisse nieuwe aanpak. Hiermee kunnen we de jongeren doelgroep en het nationaal publiek beter aanspreken.

Chris Brillouet - Country Manager België

We gaan ongetwijfeld nog meer zien van het vernieuwde Lyca Mobile de komende jaren. Het merk wil investeren in meer eigen winkels in België, nieuwe systemen en technologieën ontwikkelen om de service naar hun klanten te verbeteren. En hopelijk zien we ze ook snel terug op onze bussen en trams.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.