Van ieder voertuig van De Lijn wordt de positie iedere 15 seconden opgeslagen. Dit laat toe het traject nauwkeurig in kaart te brengen.
Een panel van 300.000 Belgen geeft via apps toegang tot hun locatie. Deze data wordt statistisch geëxtrapoleerd naar de gehele bevolking.
Informatie over de campagneperiode, het formaat en het type voertuig waarop de reclameboodschap is aangebracht.
Met de hulp van Accurat, een bedrijf gespecialiseerd in retail intelligence, brengt Lijncom voortaan het bereik in kaart op basis van AI en big data. MAIA biedt ons unieke inzichten die nergens anders beschikbaar zijn.
Ben Stallaert - Market Intelligence Expert
Je kan je inbeelden dat het best complex is om een rijdend voertuig te matchen met bewegende gebruikers. De slimme modellen die we daarvoor ontwikkelden, zijn wat MAIA zo uniek maakt.
Bart Muskala, - Oprichter en CEO van Accurat
Ontdek waarom regionaal adverteren op de bus de ideale strategie is om de verschillende vestigingen van LAGO te promoten en een golf van enthousiaste...
Lees meerLijncom kondigt met trots de introductie van 17 dubbelzijdige 86-inch digitale schermen, op centrale locaties in Antwerpen aan. Deze schermen bieden...
Lees meerVertel ons wat je doelen zijn en welke ideeën je hebt. Dan werken wij de campagne uit die bij jou en jouw budget past.