Case

Kusttram Fostplus

Fost Plus zet groots in op activatie aan de kust

Sinds afgelopen week rijdt de Fost Plus ‘Click’ kusttram dagelijks uit om iedereen te gaan motiveren om een mentale klik te maken. Fost Plus wil een einde...

Lees meer
Nespresso header web

Nespresso brengt de stad in beweging

Zoals een aangename koffiegeur die zich ’s morgens verspreidt doorheen het huis, verspreidt Nespresso z’n merk doorheen de Vlaamse steden: subtiel maar zeer...

Lees meer
Bus - Full wrap - Albert Heijn XL

XL zichtbaarheid voor Albert Heijn in Mechelen

De campagnedoelstelling van Albert Heijn was om de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aan te kondigen. De campagne moest...

Lees meer
Full wrap - MNM

MNM bezorgt Antwerpen ‘good vibes’ die mensen samenbrengt

Dankzij een opmerkelijke OOH-campagne in Antwerpen wil MNM het hele jaar door een breed publiek aanspreken.

Lees meer
Bus Window back Lampiris

Lampiris bedankt z’n klanten al rijdend

Lampiris, de Belgische energieleverancier en groenestroomproducent, bespaart jaarlijks tonnen CO2 dankzij z’n eigen klanten. In een grootschalige buscampagne...

Lees meer
Tram - Side pack  - Lyca Mobile

Heb jij de nieuwe look van Lyca Mobile al gespot?

Lyca Mobile biedt aan 15 miljoen klanten over de hele wereld voordelige en hoogwaardige data- en telefoniediensten aan. Met hun frisse nieuwe look en...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.