Panos full wrap tram Gent 24

Tramcampagne van Panos brengt heerlijke smaken naar de straten

Panos heeft een opvallende tramcampagne gelanceerd in samenwerking met Lijncom, waarbij trams de heerlijke bakkerijproducten op groot formaat op straat brachten. Deze creatieve campagne geeft je echt 'zin iiin'. Wees gewaarschuwd!

Kan je niet wachten om zelf iets leuks te creëren?

Configureer meteen je creatieve campagne

De kracht van geur en smaak

Geuren en smaken hebben een ongelooflijke kracht om herinneringen op te roepen en emoties op te wekken. Ze hebben de mogelijkheid om ons terug te brengen naar geliefde plekken, ons te troosten en ons vrolijk te maken. Panos heeft deze kracht gebruikt om een opvallende en aantrekkelijke tramcampagne te creëren.

  • Panos full wrap tram Gent 28
  • Panos full wrap tram Gent 7

Door de trams te bestickeren met afbeeldingen van een heerlijk lang broodje, gebak en een gezonde salade wordt niet alleen het zicht van voorbijgangers geprikkeld, maar ook hun reuk- en smaakzin. Het zien van versgebakken brood en de visuele verleiding van smakelijke lekkernijen zorgen ervoor dat mensen letterlijk hongerig worden en een bezoek aan Panos willen brengen.

Marie Emilie publicis
Een full wrap tram is een uitstekend medium om de consument op een impactvolle manier te laten proeven van het nieuwe Panos concept. Je kan er creatief mee te werk gaan en zorgt voor de juiste visibiliteit.

Marie-Emilie Dugardyn - Client Lead bij Publicis Groupe

Een onconventionele reclameaanpak

Wat deze tramcampagne zo uniek maakt, is het feit dat Panos verder gaat dan traditionele reclame-uitingen. In plaats van alleen maar een visuele boodschap over te brengen, worden de zintuigen van mensen actief betrokken.

In de drukke straten van Gent en Antwerpen zoeven trams door de straten, en vormen een vertrouwd beeld voor zowel bewoners als bezoekers. De full wrap trams fungeren daarbij als rijdende billboards die niet alleen de aandacht trekken, maar ook een unieke ervaring creëren voor voorbijgangers. Deze aanpak verrast en intrigeert mensen, waardoor de campagne lang in hun geheugen blijft hangen.

Panos full wrap tram Gent 5
Panos full wrap tram Gent 51
Panos full wrap tram Gent 30
Panos full wrap tram Gent 33

(klik op de foto's te vergroten)

Naast het creëren van een opvallende reclame-uiting, draagt de tramcampagne van Panos ook bij aan de stadsbeleving. Door de kleurrijke trams wordt het straatbeeld opgefleurd en krijgen de straten een levendige en aantrekkelijke sfeer.

Johan Roelandt De Vloer
Een smos op een full wrap tram is toch altijd een goed idee.

Johan Roelandt - Creative Director De Vloer

Het is het reclamebureau De Vloer dat iedereen zin doen krijgen in Panos. De nieuwe, aanstekelijke baseline: “zin iiin” werd gelanceerd met een grootschalige campagne via tv, online, DOOH en totale herwerking van de visuele identiteit in de winkels.

Media Agency Publicis Groupe Belgium is gespecialiseerd in branding en cross-media campagnes en wist ook deze Panos-campagne extra punch te geven, in nauwe samenwerking met OOH Specialist Outsight en Account Director Joëlle Geeurickx.

Ook zin in meer?

Configureer vrijblijvend je campagne
Ontdek alle formaten

Wij hebben alvast de grootste Panos Tramfan gevonden. Benieuwd naar wat hij over de tram te zeggen heeft?
👇👇👇

Gerelateerde posts

Baloise full wrap 19

Baloise tram: de nieuwe ster van de Baloise Antwerp 10 Miles!

Op de Baloise Antwerp 10 Miles, waren er vele snelle… maar was er maar ene de mooiste… en dat was de Baloise tram. Als sponsor van het grootste loopfeest van...

Lees meer
Bus Gemeente Mol Full wrap 2

Gemeente Mol doet aan citymarketing via pendelbus van De Lijn

De full wrap bus van de gemeente Mol is een mooi voorbeeld van hoe creativiteit kan bijdragen aan de promotie van een regio. Door slim gebruik te maken van...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.