Côte d'Or - full wrap tram

Côte d'Or tram brengt veel emoties teweeg

Als Belgisch chocolademerk viert Côte d'Or zijn 140ste verjaardag met een onvergetelijke rit. Ontdek hoe deze tram niet alleen een brandingscampagne is, maar ook de ideale datelocatie op Valentijn wordt en hoe het merk zijn kracht en intensiteit toont door de jaren heen, allemaal vastgelegd in een indrukwekkende out-of-home ervaring.

Wil jij ook een speciale gelegenheid vieren en tegelijkertijd je merk laten schitteren?

Ontwerp hier zelf je tramcapagne
Bespreek de mogelijkheden

Het Belgisch chocolademerk van Mondelēz International komt hierdoor zo dicht bij de mensen te staan dat de Côte d'Or tram zelfs de ideale datelocatie wordt op Valentijn. Kijk maar mee...

Côte d'Or, het lovebrand van de Belgen

De chocolade is sinds 1883 altijd de favoriet bij uitstek van de Belgen geweest. 7 op 10 Belgen herkent de unieke smaak blind en 70% van de Belgische huishoudens heeft Côte d’Or in huis. Dat straf en smaakt al 140jaar naar meer!

Côte d’Or viert dit jaar zijn 140ste verjaardag met tal van leuke acties en marketingcampagnes. Ze starten het jaar met iconische tram- en bus-takeovers in de grootsteden in België.

  • Tram full wrap Côte d'Or 6
  • Tram full wrap Côte d'Or 7

Terug out-of-home, rijdend door de straten

Côte d'Or grijpt terug naar een medium dat impact maakt in de steden. De rode tram heeft zoveel stopping power dat het merk niet ongemerkt voorbijrijdt. Het merk geniet van een groot bereik door 4 weken lang opvallend aanwezig te zijn in zowel Antwerpen als Gent op de trams van De Lijn.

De tram leent zich perfect voor onze campagne: een lang, verticaal formaat dat rijdt door de straten van België, waar het merk groot geworden is.

Joni De Bleser - Senior Brand Manager Côte d'Or Benelux

Côte d'Or staat al heel lang synoniem voor kracht en intensiteit, in de campagnes gesymboliseerd door de beroemde olifant in het logo. Deze staat ook in de tramcampagne centraal. De evolutie van het logo doorheen de jaren wordt getoond en afgetekend met 140 jaar échte emoties.

  • Tram full wrap Côte d'Or 1
  • Tram full wrap Côte d'Or 2
Tram full wrap Côte d'Or 4

Meer feest!

Er valt dit jaar zoveel meer te beleven dan knalrode Côte d'Or trams spotten:

  • Op 16 februari viert Côte d'Or haar officiële verjaardag samen met iconen uit de Belgische geschiedenis.
  • Het merk blikt trots terug op de voorbije 140 jaar met 15 limited edition verpakkingsontwerpen.
  • En de legendarische Gouden Ticket jacht wordt opnieuw geopend!
Zelf iets te vieren? Laat het ons weten!

Gerelateerde posts

Rituals full wrap Antwerpen 8

Rituals rijdt stralend door de winter

Opvallen in deze donkere periode? Rituals weet hoe het zijn kopers warm moet houden tijdens de winter. Het merk zat vers in de hoofden van de consumenten...

Lees meer
Bus Full wrap Umicore Header 17

Umicore zet in op betrokkenheid van nieuwe werknemers

Umicore ontving in 2022 voor de zeventiende keer opeenvolgend de Top Employer-certificering in België. Voor een wereldspeler in een competitieve sector waar...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.