“Het past in het geheel van employer branding”
Wit-Gele Kruis zocht nieuw talent. Ze wilden niet alleen nieuwe medewerkers aantrekken, maar ook hun unieke werkcultuur benadrukken en hun imago versterken. Na een gesprek met Lijncom beseften ze snel dat er eigenlijk heel veel mogelijk is om hun volledig verhaal kunnen vertellen.
"We wilden heel lokaal werken"
Met een regionale buscampagne slaagde FOD Justitie er in hun jobaanbod in de ruime regio rond de tewerkstelling zichtbaar te maken. Daarbij stond het employer branding agency Insilencio in voor het sterk werkgeversmerk dat FOD Justitie wil bekomen.
"Direct wild enthousiast"
AZ Jan Portaels vond nieuwe medewerkers door een erg persoonlijke en regionale aanpak. Dit leverde heel veel positieve reacties op.
>> Klik op 'play' en bekijk het interview
"Een juiste strategische beslissing"
Planet Group wil nationaal groeien door een regionale aanpak. Het openbaar vervoer sluit perfect aan bij deze strategische keuze. Met lokale campagnes bereiken ze per regio de juiste profielen.
>> Klik op 'play' en bekijk het interview
"Duidelijk effect"
"De combinatie van online en offline touchpoints zorgt voor een goed resultaat. Dankzij deze goeie mediamix slaagden we al twee jaar op rij in ons opzet: 70 à 90 vacatures invullen!"
We wilden een opvallend formaat met grote impact om de naamsbekendheid van Umicore regionaal te versterken.
Hannes Smets - Senior Mediaplanner bij RCA
Ontdek de volledige caseOntdek het in enkele klikken met onze configurator.