Alle merken, groot of klein, willen gezien worden! En ja hoor, in augustus zorgden deze merken alvast voor lokale merkbeleving. Welke campagnes heb jij zelf gespot?
Enkele van de vele merken die zichzelf in de kijker zetten afgelopen maand:
Liantis (via Mediamixer), Hoogstraten Cooperatie, Ligo, Sanitary Group X2O, Sony Interactive Entertainment Playstation, Albert Heijn, Synergie Belgium, Sony Music Entertainment, Jennes Groep, Heylen Vastgoed, Stad Antwerpen, Bosmans, Vlaamse Overheid, Retro Kitch Festival
Om hun belevingswinkel in de kijker te zetten, ging Optiek Verhulst net dat tikkeltje verder om in de regio gezien te worden. Lees meer over een Full wrap...
Vlaamse Veerkracht campagne zet vol in op duurzaamheid en innovatie
Via de Vlaamse Veerkracht campagne zet de Vlaamse overheid vol in op meer schoon vervoer en wil ze de vooruitgang in Vlaanderen een boost geven. Door...
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.