Het doel was om ons op de kaart te zetten als jonge, supergemotiveerde optiekers in de mooiste/grootste zaak van Leuven en omstreken. En dat heeft gewerkt! Het valt ons op dat klanten erover spreken. Ze zijn enthousiast en herkennen de collega die hen hielp.
Nicolai Verhulst - zaakvoerder van Optiek Verhulst
We vonden het belangrijk om onze ploeg te laten zien zodat de mensen tijdens de corona-tijd weer mensen kunnen zien en zich daar een met voelen. Daarom hebben we ook voor de bus als communicatiemiddel gekozen omdat wij geloven in publiciteit die leven brengt tussen de mensen. Een volledig beklede bus heeft de mogelijkheid om interesse te wekken op een positieve manier. Het is een van de weinige bewegende en entertainende publicitaire mogelijkheden voor ons als optiekzaak.
Nicolai Verhulst - zaakvoerder van Optiek Verhulst
De ‘laat je vaccineren’ campagne van de Vlaamse Overheid zet nu ook volop in op openbaar vervoer via Lijncom.
Lees meer