Bus - Full wrap - Optiek Verhulst 1

Optiek Verhulst regionaal in de kijker

Om hun belevingswinkel in de kijker te zetten, ging Optiek Verhulst net dat tikkeltje verder om in de regio gezien te worden. Lees meer over een Full wrap buscampagne met naamsbekendheid als gevolg.

Optiek Verhulst is al 40 jaar een gevestigde waarde in Leuven. Het team van experten die jouw ogen weer laten stralen, schitterden zelf 8 weken lang op een volledig bekleed voertuig in Leuven centrum en omstreken.

Om hun belevingswinkel in de kijker te zetten, ging Optiek Verhulst net dat tikkeltje verder om in de regio gezien te worden. Door een bus compleet te claimen, zetten ze fors in op naamsbekendheid in de streek en ook verpersoonlijking van het team. Bovendien biedt dit grotere advertentieformaat de mogelijkheid om een voortreffelijk deel van hun brillen-collectie op een atypische manier te etaleren.

2020 04 16
Het doel was om ons op de kaart te zetten als jonge, supergemotiveerde optiekers in de mooiste/grootste zaak van Leuven en omstreken. En dat heeft gewerkt! Het valt ons op dat klanten erover spreken. Ze zijn enthousiast en herkennen de collega die hen hielp.

Nicolai Verhulst - zaakvoerder van Optiek Verhulst

Een bus waarvan je ogen gaan van sprankelen

De volledig beklede bus van Optiek Verhulst reed afgelopen twee maanden doorheen de straten van Leuven centrum en omstreken. Een doordachte keuze want:

  • Een Full wrap biedt exclusiviteit en is dagelijks prominent aanwezig in het straatbeeld.
  • Een bus omdat deze door de kleinste straatjes van Leuven rijdt en vooral mensen bereikt die binnen een straal van 5km rond de optiek wonen.
  • Bus - Full wrap - Optiek Verhulst 2
  • Bus - Full wrap - Optiek Verhulst 3

Lust voor het oog

In samenwerking met Studio Blomme werd er een bus prachtig bekleed met foto’s van het team en hun uitgebreide brillen collectie. De eenvoud van de bus en het ontwerp versterkt het geheel waardoor dit een pareltje van een bus werd waar we allen fier op zijn.

We vonden het belangrijk om onze ploeg te laten zien zodat de mensen tijdens de corona-tijd weer mensen kunnen zien en zich daar een met voelen. Daarom hebben we ook voor de bus als communicatiemiddel gekozen omdat wij geloven in publiciteit die leven brengt tussen de mensen. Een volledig beklede bus heeft de mogelijkheid om interesse te wekken op een positieve manier. Het is een van de weinige bewegende en entertainende publicitaire mogelijkheden voor ons als optiekzaak.

Nicolai Verhulst - zaakvoerder van Optiek Verhulst

Bus - Full wrap - Optiek Verhulst 4

Met succes herhaald

In 2022 volgde een herhalingscampagne waarbij opnieuw een Full wrap bus werd ingezet om de Leuvense bevolking warm te maken om bij Optiek Verhulst te kopen. De prachtige besneeuwde bus kwam volledig tot zijn recht in de wintermaanden.

LVA 1552230
LVA 1552207
LVA 1552196
LVA 1552188

Gerelateerde posts

Bus - Side 3m - Vlaamse Overheid

Vlaamse Overheid brengt hun vaccinatiecampagne op kruissnelheid

De ‘laat je vaccineren’ campagne van de Vlaamse Overheid zet nu ook volop in op openbaar vervoer via Lijncom.

Lees meer
Tram - Full wrap - De Lijn

Samen iedereen verbinden met bus en tram

Ontdek hoe De Lijn met de kracht van hun eigen medium uitpakt op Internationale Dag Tegen Holebifobie en Transfobie.

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.