Ontdek hoe De Lijn met de kracht van hun eigen medium uitpakt op Internationale Dag Tegen Holebifobie en Transfobie.
De Lijn wil iedereen verbinden. Hun reizigers, maar ook hun medewerkers. Ze streven er naar om een respectvolle omgeving te creëren waarin iedereen zich thuis voelt. Door de kracht van hun eigen medium in te zetten, drukken ze deze boodschap opvallend uit op 17 mei 2021, Internationale Dag Tegen Holebifobie en Transfobie (IDAHOT).
Van pers tot opmerkelijk onderweg
Het Lijncom-team werd ingeschakeld om de bedrukking en kleving van de voertuigen zorgvuldig te volbrengen. De voertuigen worden altijd ‘s nachts gekleefd om de volgende ochtend in stralend nieuwe kleuren uit te rijden.
Ontdek hoe een kleving van een voertuig in zijn werk gaat
Drie formaten, één boodschap
De regenboogstrepen werden uitgewerkt op verschillende advertentieformaten en werden bevestigd uit op bussen, een tram en kusttram. Een goede spreiding in Vlaanderen was belangrijk.
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.