Bus - Full wrap - Albert Heijn XL

XL zichtbaarheid voor Albert Heijn in Mechelen

De campagnedoelstelling van Albert Heijn was om de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aan te kondigen. De campagne moest opvallen en tegelijkertijd lokaal aanwezig zijn in de maand van de opening rond de nieuwe supermarkt in Mechelen.

Sterke punten van deze campagne:

  1. Bussen kunnen erg regionaal aanwezig zijn.
    Bij deze campagne was de locatie van het communicatiemedium van groot belang aangezien de focus lag op het gebied en de doelgroep rond de supermarkt.
  2. De boodschap werd creatief afgestemd op het medium.
    Er werd gekozen voor gelede bussen, die dus extra veel adverteerruimte aanbieden en door hun lengte meer opvallen in het straatbeeld. De XL-bussen werden ingezet om de bewoners over te halen lekker veeeeeeeel boodschappen te doen in de nieuwe XL-supermarkt.
  3. Less is more.
    De opvallende uitvoering van deze campagne met een duidelijke boodschap in XL-uitvoering, maakt het eenvoudig om de 'call to action' op te pikken.

Gerelateerde posts

Full wrap - MNM

MNM bezorgt Antwerpen ‘good vibes’ die mensen samenbrengt

Dankzij een opmerkelijke OOH-campagne in Antwerpen wil MNM het hele jaar door een breed publiek aanspreken.

Lees meer
Bus Window back Lampiris

Lampiris bedankt z’n klanten al rijdend

Lampiris, de Belgische energieleverancier en groenestroomproducent, bespaart jaarlijks tonnen CO2 dankzij z’n eigen klanten. In een grootschalige buscampagne...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.