Pink Ribbon en Lijncom sturen borstkanker wandelen
Pink Ribbon organiseert in mei voor de vijfde keer het wandelinitiatief de De Roze Mars. Lijncom zet als partner van De Roze Mars mee in op preventie en gaat zelf de uitdaging aan om meer te bewegen op en rondom de werkvloer.
Wandelchallenge De Roze Mars
Pink Ribbon vzw, de nationale organisatie die zich inzet in de strijd tegen borstkanker, doopt de maand mei om tot een echte stapmaand met haar wandelinitiatief De Roze Mars. Het is geen typisch wandelevenement dat op 1 dag plaatsvindt, maar een engagement dat je voor een hele maand, op eender welk moment en vanop eender welke locatie aangaat. Het doel is om elke dag minstens 10.000 stappen te zetten in de strijd tegen borstkankerenvoor meer lichaamsbeweging.
De Roze Mars is dan ook een stap-uitdaging waar wij met Lijncom graag mee onze voeten onder zetten, want borstkanker is jammer genoeg nog altijd een harde realiteit. Wist je dat de ziekte 1 vrouw op 9 in ons land treft en dat ook mannen niet gespaard blijven? Een actieve levensstijl vooropstellen, vermindert je kans op het ontwikkelen van (borst)kanker.
Bussen en trams van De Lijn verspreiden de boodschap
Voor de promotie van deze wandelchallenge schakelden Pink Ribbon 136 voertuigen (mix van bussen en trams) in om zoveel mogelijk mensen te bereiken in Vlaanderen. De campagne startte al op 12 april en zal nog tot midden mei zichtbaar zijn in het straatbeeld. Zo helpen we mee om van deze Roze Mars een succes te maken.
Stappen voor het goede doel
Lijncom marcheert alvast mee op de eerste rij. De hele maand mei zetten we ons actief in om dagelijks 10.000 stappen te wandelen en roepen we al onze medewerkers dan ook op om elke kans die ze krijgen om te gaan wandelen, te grijpen. Zo motiveren we hen om vergaderingen niet enkel van achter hun bureau te doen, maar al wandelend met collega’s buiten of alleen over de telefoon.
Benieuwd naar hoe jij van jouw bedrijf letterlijk een bedrijf in beweging kan maken? Surf naar www.derozemars.be en schrijf je bedrijf in voor de 5de editie van De Roze Mars.
Fluvius en de Vlaamse Overheid brengen mee de stroom in beweging
De nieuwste informatiecampagne van de Vlaamse overheid in samenwerking met Fluvius wil het bewustzijn vergroten rond de energietransitie in Vlaanderen....
Maxi zoo opende eind maart hun 50ste vestiging. Een mijlpaal voor het bedrijf! Eveneens een opportuniteit om een nieuwe regio en doelgroep te veroveren....
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.