Bus Full back Maxi Zoo

Maxi Zoo zichtbaar aanwezig rond nieuwe winkel

Maxi zoo opende eind maart hun 50ste vestiging. Een mijlpaal voor het bedrijf! Eveneens een opportuniteit om een nieuwe regio en doelgroep te veroveren. Zichtbaarheid en herkenbaarheid creëren is daarbij van groot belang! Busreclame to the rescue…

Het allernieuwste filiaal van Maxi Zoo vind je in de ziekenhuislaan 1 in Halle, een goedgelegen locatie die vlot bereikbaar is. Toch is een nieuwe winkel openen altijd spannend en gaat dit hand in hand met een stevige marketingcampagne.

We kozen voor visibiliteit in het straatbeeld door de kracht van busreclame in te schakelen. Omdat bussen langs drukke wegen rijden en regionale routes volgen, zijn ze ideaal om een breder doelgroep te bereiken voor onze nieuwe winkel.

Eveline De Win - Marketing Officer bij Maxi Zoo

Bus Maxi Zoo Full back

De openingscampagne werd uitgebreid aangekondigd via verschillende kanalen. Deze moest opvallen en tegelijkertijd lokaal aanwezig zijn in de weken van de opening rond de nieuwe winkel in Halle.

We proberen out-of-home campagnes altijd te integreren bij een winkelopening.” gaat Eveline De Win verder. “Geolocatie is van groot belang om volop brand awareness te creëren in de nieuwe regio”.

Inspelen op behoeftes

Maxi Zoo maakt deel uit van de Duitse Fressnapf-groep, de Europese marktleider in dierenbenodigdheden. Dat er momenteel in België 50 Maxi Zoo-dierenspeciaalzaken zijn, is het resultaat van een sterke groei de afgelopen jaren. De retailer speelt daarmee in op de toenemende vraag naar verzorgingsproducten voor dieren.

Ook de campagnevisual trekt dierenliefhebbers aan. Door de volledige achterzijde aan te kleden met een foto van een hond of kat, genereer je meer stopping power bij baasjes met beestjes en haak je in op hun liefde voor dieren. Succes gegarandeerd!

  • Bus Maxi Zoo Full back
  • Bus Full back Maxi Zoo

Gerelateerde posts

Super side 10m Delhaize 21

Delhaize levert overal waar deze trams en bussen rijden

De nieuwe campagne van Delhaize zet in op regionale aanwezigheid, om aan zoveel mogelijk mensen te laten weten dat de supermarkt nu letterlijk overal...

Lees meer
Bus Full back Intermedia

Meer dan 'Content' met deze teasercampagne

InterMedia koos voor een integrerende teasercampagne op de bus om de komst van hun lifestyle magazine ‘Content’ aan te kondigen. Ze zijn er van overtuigd dat...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.