Bus Full back Intermedia

Meer dan 'Content' met deze teasercampagne

InterMedia koos voor een integrerende teasercampagne op de bus om de komst van hun lifestyle magazine ‘Content’ aan te kondigen. Ze zijn er van overtuigd dat de combinatie tussen online- en offlinekanalen voor de grootste impact zorgt.

Teaser op de bus

De rebranding van het magazine was de aanleiding van de campagne. De Limburgse ContentMakers wilden op alle mogelijke kanalen de nieuwe naam ‘Content’ subtiel bij hun doelgroep brengen.

Hiervoor pasten ze hun eigen 360°-communicatiestrategie toe en lanceerden ze in december al een teasercampagne met de boodschap: “Binnenkort meer dan content”. Wat uiteraard een knipoog was naar de naam van het magazine.

Tine Schepers InterMedia
Bij de lancering van het nieuwe magazine, kregen we van vele mensen te horen: "Waren die bussen dan van jullie?”. Het opzet was geslaagd, de nieuwe naam zat al in de hoofden van onze lezers en ze linken de campagne aan ons magazine.

Tine Schepers - ContentMaker bij Intermedia

  • Bus Full back Intermedia
  • Bus Full back Intermedia

Regionaal sterk

InterMedia wou vooraf opvallen in het straatbeeld in de ruime regio waar het huis-aan-huis magazine verschijnt. “Met de bussen hebben we een groot bereik op korte termijn, dus de keuze voor de full back was snel gemaakt” aldus Tine Schepers.

Ook de samenwerking met onze regionale accountmanager Matthias verliep zéér vlot. Samen denken over de mogelijkheden en een snelle veelomvattende offerte leverde al snel een nieuwe aanvraag voor een campagne op.

Gerelateerde posts

Kusttram - Window super seaside - Jumbo

Nieuwe advertentieformaten in 2022

Een nieuw jaar, nieuwe kansen om uit te blinken. Met deze goede voornemens gingen we meteen aan de slag en creëerden vier gloednieuwe advertentieformaten om...

Lees meer
Bus - Full wrap - Albert Heijn XL

XL zichtbaarheid voor Albert Heijn in Mechelen

De campagnedoelstelling van Albert Heijn was om de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aan te kondigen. De campagne moest...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.