Disney inside out tram19

Disney en Pixar brengen emoties in beweging

Met deze nieuwe campagne wil Disney zijn publiek enthousiast maken voor het langverwachte vervolg op de bekroonde film Inside Out. In de nieuwe film maken vier gloednieuwe emoties hun debuut die Disney graag tot leven brengen voor zijn kijkers. En, hiervoor hebben ze een creatieve en impactvolle full branding tramcampagne opgezet in Antwerpen.

Campagneplan:

- Media agency Publicis Groupe en OOH specialist Billups

- Voertuig: 1 full wrap tram

- Full branding: 12 Wobblers + 6 Window stickers

- Regio: Antwerpen

- Duur campagne: 4 weken

- Bruto tariefwaarde: €34.052 (mediahuur, productie en taksen)

Bereken zelf je campagne

Disney in het hart van Antwerpen met full branding

Disney streeft naar maximale impact met zijn campagne.
Een full wrap is een effectieve methode om hun regionale aanwezigheid te versterken en zich te integreren in het dagelijks leven van hun doelgroep.

De mediaplanners van Publicis Groupe waren direct enthousiast: een full branding (inside & outside) was natuurlijk dé perfecte keuze voor deze campagne!

Charlotte Bollen
Het is de ideale manier om impact te creëren en tegelijk een divers publiek te bereiken. Het feit dat we de verschillende emoties van Inside Out 2 kunnen tonen door zowel de binnenkant als de buitenkant van de tram te combineren, is een echte toegevoegde waarde. We zijn erg blij met het resultaat!

Charlotte Bollen - Media Accountmanager, Publicis Groupe

  • Disney inside out tram58
  • Disney inside out tram31

Creatieve mogelijkheden

Met deze kleurrijke campagne wil Disney de doelgroep kennis laten maken met de nieuwe emoties. De tram is het ideale medium om dagelijks zichtbaar te zijn voor vele pendelaars.


Marlon van mol
Het is ook een heerlijk creatief format met eindeloze mogelijkheden. Door herkenbare uitspraken en situaties in het ontwerp te verwerken, hebben we verschillende emoties op een unieke manier kunnen vastleggen.

Marlon Van Mol - Product Manager Theatrical & Disney+ Studios Marketing, The Walt Disney Company Benelux

Binnen in de tram werden raamstickers geplaatst met herkenbare uitspraken die gelinkt zijn aan de verschillende emoties en tramgebruikers.

(Klik op de afbeeldingen om te vergroten)

Disney inside out window sticker27
Disney inside out window sticker28
Disney inside out window sticker31

Zo ziet men bijvoorbeeld een bezorgde Onzekerheid met de tekst “Heb ik mijn halte gemist?”, een gefrustreerde Woede met “Wat doen al die mensen in ’t Stad?”, en een Ennui vol ongeduld en verveling met “Zijn we er bijna?”.

Disney inside out tram10

De Inside Out 2-campagne markeert tevens de primeur van de eerste full wrap bekleving op de nieuwste Stadslijners in Antwerpen. Deze gloednieuwe trams zijn sinds 2023 in dienst en bieden reizigers een extra comfortabele reiservaring.

Wil je zelf ook schitteren op de tram?

Neem contact op en we bekijken de mogelijkheden samen.

Ja, dat wil ik!

Gerelateerde posts

Header Kwak full wrap

Kwak bier verhoogt zichtbaarheid op een creatieve manier!

Lees meer
Picon Fullwrap tram2

Picon Bière: een strategische zet in de leefwereld van een jong en dynamisch doelpubliek

Campari heeft groots uitgepakt met een opvallende full wrap bus- en tramcampagne als onderdeel van zijn strategische herpositionering van het beroemde...

Lees meer
Offerte-Lijncom

Nieuwsgierig hoeveel jouw campagne zou kosten?

We werken een vrijblijvende offerte voor je uit. Neem contact op via het formulier en wij maken er werk van!

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.