Calze full wrap 1

Campagnes in de kijker in oktober

Elke maand rijden honderden bussen en trams uit met prachtige voorbeelden van hoe je als merk meer zichtbaarheid kan creëren in de regio.

Afgelopen maand schitterden o.a. deze merken opmerkelijk onderweg

Jan De Nul, Jumbo, Stad Gent, Telenet, Lyca Mobile, Lampiris, Calzedonia, BMB Bouwmaterialen, Testament, Martini, ...

Wist je dat De Lijn meer dan 4400 bussen en trams heeft die overal in Vlaanderen rijden? Dat zijn 4400 mogelijkheden om op een unieke manier impact te maken.

Ontdek hier waarom jouw merk moet kiezen om te adverteren op het openbaar voorvoer.


Waarom kiezen voor bus of tram

Gerelateerde posts

Bus - Full wrap - Albert Heijn XL

XL zichtbaarheid voor Albert Heijn in Mechelen

De campagnedoelstelling van Albert Heijn was om de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aan te kondigen. De campagne moest...

Lees meer
Bus Window back Lampiris

Lampiris bedankt z’n klanten al rijdend

Lampiris, de Belgische energieleverancier en groenestroomproducent, bespaart jaarlijks tonnen CO2 dankzij z’n eigen klanten. In een grootschalige buscampagne...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.