Attentia Super full back cover

Attentia zet HR in beweging met zichtbare buscampagne

Bij Attentia weten ze hoe belangrijk gelukkige medewerkers zijn voor een succesvolle onderneming. Om andere bedrijven te inspireren en hun visie "Feeling good works great" breed uit te dragen, kozen ze voor een doordachte out-of-homecampagne op bussen en trambussen via Lijncom.

Een strategische keuze met maximale zichtbaarheid

Attentia wilde aan het begin van het jaar rechtstreeks in contact komen met HR-professionals en werkgevers. Samen werkten we een effectieve campagne uit:

Gerichte zichtbaarheid: 75 bussen en 7 trambussen reden door drukke stadscentra en bedrijventerreinen in Kortrijk en Noord-Brussel.

Indrukwekkend bereik: in slechts 8 weken zorgde de campagne voor meer dan 8.109.000 contacten via de (super) window back-formaten.

Sterke visuele impact: de grote formaten op de achterkant van de voertuigen brachten de boodschap letterlijk in beweging.

Slimme combinatie met online marketing, waardoor de herkenbaarheid en effectiviteit verhoogde.

Kostenefficiënte oplossing: breed bereik en gerichte zichtbaarheid met een bruto tariefwaarde van €120.765 (mediahuur, productie en taksen inbegrepen).

  • Attentia Super full back 15
  • Attentia Super full back 5

Een vlotte samenwerking en een campagne met resultaat

Barbara Verougstraete, PR & External Communications bij Attentia, blikt tevreden terug op de samenwerking:

De keuze voor een campagne op de bussen en trambussen was voor ons logisch: onze boodschap wordt letterlijk naar de doelgroep gereden, en het grote formaat op de achterkant versterkt onze impact. Het is bovendien een mooie aanvulling op onze online zichtbaarheid. De samenwerking met Ingrid en het team van Lijncom verliep vlot, professioneel en hartelijk. Het resultaat is een campagne waar we trots op zijn!

Barbara Verougstraete - PR & External Communications bij Attentia

  • Unnamed 3
  • Unnamed 0
  • Unnamed 8 bewerkt

Zelf jouw rekrutering of employer branding versterken?

Wil jij als HR-manager jouw rekruteringscampagne of employer branding versterken met een campagne op de weg? Lijncom helpt je stap voor stap.

Samen brengen we jobs naar mensen!

Gerelateerde posts

Colruyt Group header

De slimme mix van OOH en digitale touchpoints voor Colruyt Group

Om de juiste kandidaten op het juiste moment te bereiken, combineerde Colruyt Group traditionele bus- en tramreclame met digitale schermen op drukke...

Lees meer
Header Fluxys full back11

Fluxys zet bus en kusttram in voor hyperlokale wervingsstrategie

Lees meer
mockup configurator

Adverteren op bus, tram of digitale schermen? Da’s opvallend onderweg zijn!

Hoe adverteer jij in jouw regio succesvol op het openbaar vervoer? Ontdek het met onze configurator. In vier stappen berekent die hoe jouw campagne eruitziet. En je ontvangt meteen een richtprijs én je plan van aanpak.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.