Header Toerisme Polen

Toerisme Polen schittert op de kusttram

Een van de 48 vernieuwde kusttrams werd deze zomer getransformeerd tot een rollend visitekaartje voor Toerisme Polen.

Het Pools Informatiebureau voor Toerisme heeft al twee succesvolle samenwerkingen met Lijncom achter de rug, waar het bijzonder enthousiast over is. “De vele advertentiemogelijkheden hebben niet alleen onze interesse gewekt maar hebben zich ook bewezen als buitengewoon doeltreffend” vertelt Director Dominika Szulc.

Dominika Szulc
Ik ben ervan overtuigd dat het promoten van je merk via het openbaar vervoer invloed heeft op hoe mensen het ervaren. Onze advertentie op de kusttram is niet alleen origineel, maar wordt ook met open armen ontvangen door de doelgroep omdat het een onderdeel is van de stadsomgeving waarin zij zich bewegen.

Dominika Szulc - Director bij Pools Informatiebureau voor Toerisme

  • Kaart Toerisme Polen WSS10
  • Camera Toerisme Polen WSS28

Toerisme Polen gebruikt het Window super seaside formaat op de kusttram als een canvas om Polen te promoten als een bestemming voor liefhebbers van actieve vakanties. Met een knipoog naar de vakantiesfeer aan de kust, heeft de campagne de nieuwsgierigheid gewekt van velen die langs de tramlijn lopen.

Bij het instappen werden reizigers begroet door een reeks visuele binnenformaten die Polen als vakantiebestemming op unieke manier tonen. De opvallende Wobblers en Window Stickers die aan de binnenkant van de tram werden aangebracht, fungeerden als dynamische focuspunten die de aandacht van de reizigers trokken.

  • Toerisme Polen wobbler2
  • Toerisme Polen window sticker2

De kusttram: een Belgische schat

"De kusttram verdient om behandeld te worden als een Belgische schat" merkt Dominika Szulc op. "Nergens ter wereld is er een langere tramlijn! Het idee om het te gebruiken voor reclame is een geweldig concept voor zonnige zomercampagnes. Dergelijke projecten maken ons werk inspirerend en aangenaam. Vooral omdat het team van Lijncom niet alleen ultraprofessioneel is, maar ook buitengewoon vriendelijk en behulpzaam."

  • Kust Toerisme Polen WSS16
  • Fiets Toerisme Polen WSS8

Een blijvende impact

Deze kusttram heeft niet alleen Polen als een spannende vakantiebestemming in de schijnwerpers gezet, maar heeft ook de kracht van creatieve en strategische samenwerkingen aangetoond. Door gebruik te maken van een alledaags vervoermiddel als reclameplatform, heeft Toerisme Polen een levendige en positieve connectie gecreëerd met het publiek.


Ook zin gekregen in een ritje op de kusttram?

Ontdek hier de kracht van adverteren aan de kust

Gerelateerde posts

PV Twin seaside 8

P&V benut de kracht van de kusttram voor maximale visibiliteit

P&V, een toonaangevend verzekeringsmerk in België, heeft een uitgesproken visie als het gaat om hun advertentiestrategie. We spraken met Denis Reinier,...

Lees meer
Window super seaside - Pearle

Pearle doet vele kustogen ontspannen

Met het mooie weer trekken opnieuw vele mensen naar de kust. Ook Pearle Opticiens doet dit! Ze claimen met hun merk maar liefst zes keer de kusttram en maken...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.