Testament Full wrap

testament.be laat idealen verder leven

Reclame maken voor meer dan honderd goede doelen samen – euh, hoe doe je dat?! testament.be kreeg het voor elkaar! Met drie volledig beklede voertuigen wordt de grootste nationale groepscampagne één jaar lang opgemerkt aan de kust en in de noordrand van Brussel.

testament.be laat idealen verder leven

vzw testament.be coördineert de grootschalige campagne waaraan meer dan honderd ngo’s, goede doelen en maatschappelijke organisaties deelnemen. Hiermee willen ze het taboe rond het opstellen van een testament doorbreken en mensen bewustmaken van het belang om een goed doel op te nemen in hun testament.

Er bestaan allerlei mogelijkheden om uw idealen of die van een overleden dierbare te laten voortleven. Waarbij een gift via testament aan een goed doel een laatste daad van deugdzaamheid kan zijn en misschien het verschil zal maken in het leven van een ander.

(klik om de afbeeldingen te vergroten)

Testament full wrap trambus3
Testament full wrap trambus11
Testament full wrap trambus13

Bewust & doeltreffend adverteren

testament.be wil met deze campagne vooral de vele goede doelen continu in de schijnwerpers zetten. Met een bewuste marketingkeuze gaan ze voor:

  1. Ruimte: twee volledig beklede kusttrams en een volledig beklede trambus bieden samen 170 meter aan advertentieruimte. Voldoende plaats om elk logo te doen opvallen in het straatbeeld.
  2. Herhaling: de totale campagne loopt 52 weken. Een jaar lang bouwt testament.be een gigantisch bereik op en creëren ze dagelijks awareness. Door herhaling planten ze het eerste zaadje in de hoofden van senioren of verwezenlijken ze net de laatste push om actie te ondernemen.
  3. Gerichte targeting: doelbewust rijden de testament-voertuigen rond aan de kust, waar de helft van de inwoners tegen 2023 ouder zal zijn dan 56 jaar, en trekt de full wrap trambus aandacht in de noordrand van Brussel, waar de rijkere gemeentes zich bevinden.

De volgende generatie

Deze campagne bouwt verder op behaalde resultaten in 2021.

Onze vorige campagne met De Lijn zorgde voor een vriendelijke tsunami aan positieve reacties. Op deze manier onze goede doelen in de kijker zetten blijkt dus heel doeltreffend te zijn!

Carine Coopman en Jan Rachels - testament.be

Testament Feestlogo

Dit jaar bestaat de vzw 15jaar en werd de campagne opgefrist met het vernieuwde verjaardagslogo. De ‘merci’ verwijst naar bedanking van vorige jaren maar straalt ook dankbaarheid uit naar alle personen die het overwegen om een goed doel op te nemen in hun testament.

  • Testament video opnames 1
  • Testament Full wrap
  • Testament video opnames 1

Om de campagne verder te laten leven nodigde testament.be enkele kandidaat erflaters uit op de testament.be kusttram om te komen praten over hun ervaring met het opnemen van een goed doel in hun testament en de steun die ze ontvingen van testament.be

De volledige individuele interviews kan je herbekijken op de website van testament.be

Gerelateerde posts

Pink Ribbon side3m 9

Pink Ribbon en Lijncom sturen borstkanker wandelen

Pink Ribbon organiseert in mei voor de vijfde keer het wandelinitiatief de De Roze Mars. Lijncom zet als partner van De Roze Mars mee in op preventie en gaat...

Lees meer
Kusttram Fostplus

Fost Plus zet groots in op activatie aan de kust

Sinds afgelopen week rijdt de Fost Plus ‘Click’ kusttram dagelijks uit om iedereen te gaan motiveren om een mentale klik te maken. Fost Plus wil een einde...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.