Tram full wrap - Rolex

Rolex verovert opnieuw de stad van de mode

Al drie jaar na elkaar claimt Rolex een Antwerpse full wrap tram, om hun Tudor-verhaal te vertellen. En geef toe, geen betere plaats dan de stad van de mode om de nieuwste Tudor Ranger in het groot in de kijker te zetten.

Het voornaamste doel van deze brandingscampagne? Het multifunctionele horloge introduceren bij het trendy publiek van Antwerpen. Alsook meteen de lokale Rolex-agenten te promoten die dit unieke product verkopen.

Rolex koos opnieuw voor het tramnetwerk van Antwerpen om dagelijks een breed publiek in het hart van de modestad te kunnen bereiken.

Bekijk hoe Rolex Tudor de stad verovert

Het resultaat: een Albatros-tram met een prachtige visual waarbij de horloge Ranger losbreekt uit het ijs. Een robuust, praktisch en betaalbaar model dat ontworpen is ter gelegenheid van de 70ste verjaardag van de Britse expeditie naar Noord-Groenland. De Tudor-horloges zijn geboren om te durven (#borntodare) en deze uurwerkfilosofie is alweer duidelijk aanwezig op deze tram.

De Rolex-tram is 3 maanden aanwezig in Antwerpen stad.

De sleutels tot succes

1. Elegante merkcampagne: een stijlvol opvallend ontwerp met een sterke boodschap. De focus ligt op één product, met één duidelijke boodschap.

2. Voortreffelijke manier om lokaal te promoten: door de Rolex verkooppunten specifiek op de tram te benoemen, wordt het verkeer naar de lokale POS geleid en kan de verkoop gestimuleerd worden.

3. Juiste mediumkeuze: Rolex wil een modebewust publiek aantrekken. Het introduceren van een stijlvol product in dé modestad zorgt hier voor de perfecte match.

De tijd staat niet stil

Sinds Rolex in 2020 de weg vond naar een bekleed voertuig, pakten ze jaarlijks uit met een gelijkaardige boodschap verpakt in een sterke campagne. We doen even een ‘trip down memory lane’ en tonen hoe de campagnes er vorige jaren uitzagen.

2022

  • Tram full wrap - Rolex - kleving
  • Tram full wrap - Rolex - kleving
  • Tram full wrap - Rolex - kleving
  • Tram full wrap - Rolex
  • Tram full wrap - Rolex

2021

Tram full wrap - Rolex - 2021

2020

Tram full wrap - Rolex - 2020

Gerelateerde posts

24 Pharma Full wrap Gent 17

De impact van een 42 meter lange beklede tram

De online apotheek 24pharma schakelt Lijncom in om volop in te zetten op brand awareness. Net zoals hun supersnelle service zetten ze maximaal in op pijlsnel...

Lees meer
Delta full wrap tram 6

Wereldwijd gedownload én nu ook gespot in Gent

Delta, één van de snelst groeiende speler op de digitale investeringsmarkt, heeft de weg naar adverteren op openbaar vervoer gevonden. Met een full branding...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.