Elf digitale kunstwerken van jonge kunstenaars zijn tot eind januari te bewonderen op de 24 digitale schermen van Lijncom in de Antwerpse premetro.
Hiermee ondersteunt de regie van de openbare vervoersmaatschappij De Lijn Crypto Art Expo, een initiatief van het jongerenbureau Trendwolves die deze nieuwe vorm van digitale kunst in de kijker wil zetten.
Crypto Art nam in 2021 wereldwijd aan bekendheid toe en zal in 2022 verder doorbreken. Door jonge talenten hun kunst te exposeren in publieke ruimtes via DOOH is het de ambitie van Crypto Art Expo om naar het brede publiek te tonen wat digitale kunst betekent.
Crypto Arte Expo
Leerplaats voor jonge artiesten
Met deze campagne wil men jonge kunstenaars anderzijds ook wegwijs maken in de cryptowereld door hen te leren hoe ze van hun werk een NFT kunnen maken en zo waarde creëren. Eind december werd er al een NFT-opleiding voorzien zodat artiesten stap voor stap leren hoe ze hun werk kunnen ‘minten’ er dan ook iets kunnen gaan aan verdienen.
Crypto Art Expo heeft de ambitie om te groeien naar een heuse markt -en leerplaats voor jonge artiesten zodat er samen met partners nog meer ruimte komt voor promotie en communicatie rondom elk geselecteerd NFT-kunstwerk.
De campagnedoelstelling van Albert Heijn was om de lancering van de eerste Albert Heijn XL-supermarkt in België breed aan te kondigen. De campagne moest...
Met reclame op de tram sprint naar meer online verkoop
Reclame voeren heeft altijd een effect! Maar wist je dat offline tramreclame in één maand tijd ook online de websitebezoeken en verkoopcijfers van jouw...
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.