Op 2 oktober opent de Bisbeurs opnieuw zijn deuren in Flanders Expo. De straten kleuren daardoor extra geel in en rond Gent. Dankzij het partnership van Bisbeurs en Lijncom is het grootste bouw- en interieursalon van Vlaanderen nu ook volop aanwezig in het straatbeeld om zo (ver)bouwers massaal naar de beurs te lokken.
Om de standhouders van de Bisbeurs extra in de verf te zetten voor, tijdens én na de beurs konden ze intekenen op het exclusieve aanbieding om zo hun beursdeelname langer te laten duren. Hun merk wordt getoond op impactvolle formaten, op voertuigen die dagelijks meermaals het centrum van Gent doorkruisen en ook nog eens de randgemeenten bedienen. Hierdoor zijn ze vier weken lang impactvol aanwezigop bussen en trams op het juiste moment, bij potentiële beursbezoekers!
Met deze extra publiciteit creëeren Bisbeurs-standhouders meer naamsbekendheid in de regio en versterken ze ongetwijfeld hun deelname aan de beurs.
Co-branding verhaal
Ook de Bisbeurs geniet mee van al deze aandacht. Want dankzij deze co-branding campagnes is Bis ook extra aanwezig onderweg. Elk ontwerp, die met deze promo geboekt werd, omvat de opvallende branding en het logo van Bis om zo de beurs extra onder de aandacht te brengen.
Wil je het resultaat van al deze extra publiciteit ontdekken in real-life?
Bezoek dan de Bisbeurs vanaf 2 oktober tot 10 oktober in Flanders Expo.
Dat vele hoge onderwijsinstellingen, al maanden voor de eerste schooldag, alles in het werk stellen om studenten te laten kennis maken met hun school was ook...
Vlaamse Veerkracht campagne zet vol in op duurzaamheid en innovatie
Via de Vlaamse Veerkracht campagne zet de Vlaamse overheid vol in op meer schoon vervoer en wil ze de vooruitgang in Vlaanderen een boost geven. Door...
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.