Voordeel 1:
Jij zit aan het stuur – figuurlijk dan. Hoe je jouw bus en/of tram bekleedt? Dat bepaal jij helemaal zelf. Afhankelijk van jouw doel, jouw regio, de advertentieformaten, de reclameperiode en jouw budget bouw je samen met Lijncom de reclamecampagne die bij jou past. Of beter: die bij jouw potentiële klanten past.
Voordeel 2:
Hoe vaker een potentiële klant jouw reclame ziet, hoe gemakkelijker hij zal kopen. Wist je dat?
Adverteren op bus en tram creëert een zichtbare return: jouw advertenties doorkruisen de hele dag het straatbeeld van jouw regio en vangen de blikken van talloze potentiële klanten, telkens opnieuw. Zo beitelt jouw merk zich in hun hoofd.
Voordeel 3:
Heb je een handelszaak en zit jouw doelgroep in een straal van maximaal 30 minuten rondom je? Dat is goed nieuws: het openbaar vervoer is op dezelfde manier georganiseerd! Iedereen binnen jouw actieradius krijgt jouw advertenties op tram of bus te zien. Verspild reclamebudget? Nul euro!
Voordeel 4:
Niet elke doelgroep is even makkelijk te bereiken via de klassieke reclamedragers. Laat dit nu net hét sterke punt zijn van jouw advertentie op een tram of bus. Deze komt letterlijk overal en bereikt hierdoor alle lagen van de bevolking terwijl ze onderweg zijn.
Voordeel 5:
De mogelijkheden om te adverteren op tram of bus zijn legio. Wil je op twintig achterzijden adverteren met vijf verschillende promoties? Of liever een jaar lang aanwezig zijn op één bus? Consider it done.
Welke geografische spreiding, advertentieformaten of periode je ook kiest: adverteren op bus en tram is uiterst flexibel.
Voordeel 6:
Laat je creativiteit de vrije loop. Geef een grappige draai aan je advertenties op bus of tram. Of verbaas je doelpubliek met een frappante optische illusie.
De combinatie van jouw unieke product en dit rijdende medium maakt van jouw reclamecampagne een knaller.
Voordeel 7:
Adverteren hoeft geen rib uit je lijf te kosten. Integendeel: reclame maken op bussen en trams is verrassend betaalbaar. Bij Lijncom bouwen we gegarandeerd een campagne die past binnen jouw budget én doelstellingen.
Voordeel 8:
Sociale media zijn dan wel hot, adverteren op bus en tram is slimmer. Want jouw doelgroep kan jouw advertenties niet skippen. En dankzij de hoge herhalingsgraad vergroot je de kans dat ze overstag gaat.
Je bouwt een unieke, creatieve campagne die in het oog springt en waarvoor je toch geen fortuinen hoeft neer te tellen, in tegenstelling tot andere advertentiecampagnes.
Voordeel 9:
Door te adverteren op tram en bus draag jij zo je steentje bij aan:
Want bij Lijncom vloeit 95% van de winst terug naar De Lijn die ten dienste staat van de totale Vlaamse bevolking.
We werken een vrijblijvende offerte voor je uit. Neem contact op via het formulier en wij maken er werk van!