Waarom kiezen voor digitale schermen?

Dankzij digital out-of-home (DOOH) adverteer jij op de digitale schermen in de metrostations van Antwerpen. Dat creëert heel wat unieke opportuniteiten:
DOOH Starbucks
  • Je bent zichtbaar in het hart van Antwerpen in de 6 belangrijkste metrostations.
  • Pendelaars, shoppers, schoolgaande jeugd etc. zien jouw dynamische boodschap als ze op- of afstappen.
  • Binnen de week bouw je een groot bereik op van bijna 1 miljoen kooplustigen.
DOOH Storytel
  • Videocontent is aantrekkelijk voor de reizigers en spreekt tot de verbeelding van de voorbijgangers.
  • Potentiële klanten staan te wachten op het perron en hebben dus voldoende tijd om zich door jouw reclame te laten overtuigen.
Hoe werkt digitaal adverteren?
Neem contact op
DOOH - Campagne Delhaize
DOOH JD Sport
DOOH Pairi Daiza
DOOH Lyca Mobiel

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.