TEST DIIZ
Netwerk van 11 digitale interactieve infozuilen verspreid in de bruisende Belgische kuststeden. Op strategische mobiliteitspunten waar veel mensen elkaar, en binnenkort ook jouw merk, kruisen.

De digitale zuil met dubbel gebruik

Deze digitale kustzuilen zijn uniek want ze beschikken over twee bruikbare zijdes: een interactieve en een advertentie zijde. Beide zijdes trekken met bewegende content meteen de aandacht van de vele voorbijgangers die staan te wachten, te voet passeren of in de auto zitten. Maximale impact gegarandeerd!

Interesse om te adverteren? Contacteer ons
  • DOOH Kust Immoweb 6
  • DOOH Marie Jose 11 2024

Interactieve zijde
Deze zijde van onze zuil biedt een unieke interactieve multi-modale mobiliteitservaring waarbij reizigers zelf hun route plannen, real-time info consulteren of informatie over de kusttram kunnen opvragen.

Advertentie zijde
Adverteerders kunnen deze zijde van de interactieve zuil volledig benutten voor reclamedoeleinden. Ideaal om impactvolle digitale ads te tonen aan een groot publiek en zo hun merk te laten opvallen op de drukste mobiliteitslocaties aan Belgische kust.

141112 F0024 LNCM
Advertenties van onze adverteerders prijken op strategische gekozen punten waar reizigers wachten en dus alle tijd hebben om jouw boodschap te lezen.

Christine Van den Berghe - Managing Director Lijncom

Bereik langsheen 67km kustlijn

In deze video krijg je een blik op alle 11 digitale schermen van het Seaside DOOH netwerk langs de Belgische kust, van Knokke tot De Panne. Deze schermen zijn strategisch geplaatst om merken de kans te bieden hun boodschap te tonen aan duizenden strandgangers, toeristen en locals. Ontdek hoe ons Seaside DOOH netwerk adverteren aan de kust naar een hoger niveau brengt, met impactvolle digitale content op toplocaties.

Deze schermen bevinden zich langs de gehele kustlijn, wat resulteert in een aanzienlijk potentieel van 528.000 contacten per week. Bovendien bieden ze een regionale verspreiding, waardoor adverteerders een aantrekkelijke regionale dekking kunnen realiseren.

Het gehele netwerk van 11 digitale interactieve infozuilen zal verspreid liggen over 9 kustgemeentes: De Panne Esplanade, Koksijde-bad, Oostduinkerke-Bad, Nieuwpoort-Bad, Oostende Marie-Joseplein, Oostende Station, Bredene-aan-Zee, De Haan-aan-Zee, Blankenberge, Knokke-Heist Treinstation, Knokke-Heist Tramhalte.

Kaart locaties aan de kust 2000px

* Er zullen bijkomende schermen worden geïnstalleerd op de gele locaties.

Tarieven

Aantal Aantal dagen Totaalprijs*
11 interactieve infozuilen, 6 sec. spot 7 dagen vanaf € 6.000

share of time : 20%

LVA 2055027

Doelgerichte campagnes met Programmatic

DOOH programmatic is beschikbaar op alle schermen van Lijncom. Maak zo je jouw kustcampagnes meer gericht en kosteneffectief.

Met Programmatic buying adverteer je waar en wanneer je wil. Speel flexibel in op de ideale omstandigheden rond het gewenste scherm om jouw doelgroep optimaal te bereiken.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.