Programmatic advertising

De meest doeltreffende marketing ooit

Programmatic advertising voor digitale schermen is een geautomatiseerde manier van adverteren die het mogelijk maakt om advertenties op digitale schermen op een efficiënte manier in te kopen en weer te geven. Het is een krachtige tool die kan helpen om de resultaten van jouw campagnes te verbeteren en marketingdoelen te bereiken.

Lijncom biedt programmatic advertising aan op haar volledig DOOH-netwerk via de SSP MyAdbooker.

Schema programatic

Via het handig online MyAdbooker platform bepaal je wanneer jouw campagne draait. Jij kiest het beste tijdstip en zelfs de ideale omstandigheden voor jouw boodschap: wanneer het regent bijvoorbeeld…of alle de Belgische nationale ploeg een doelpunt scoort.

Wat zijn de voordelen?

Target

Gerichter adverteren

Door gegevensanalyse lever je advertenties die beter passen bij de interesses, gedragingen en behoeften van het publiek.

Flexibility

Meer flexibiliteit

Je kan jouw advertenties in realtime bijwerken en aanpassen, waardoor je snel kan reageren op veranderingen in de markt.

Controle

Transparantie en controle

Kies zelf jouw digitale schermen en beheer of optimaliseer je budgetten dankzij real-time biedingen en gegevensanalyse.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.