Kusttram - Full wrap - Martini 2021

Martini kusttram met full branding terug aan de kust

Martini pakt dit jaar opnieuw groots uit. Geen betere plaats dan de Belgische kust om dit zomerse imago van het Martini assortiment hoog te houden.

​Wie ‘Martini’ zegt, denkt meteen aan ijsgekoeld drank op een warme zomerdag. Het sterk merk heeft een aanzienlijk reputatie opgebouwd door heen de jaren en pakt dit jaar opnieuw groots uit. Geen betere plaats dan de Belgische kust om dit zomerse imago van het Martini assortiment hoog te houden.

Charlotte D'Hoogh - brandmanager Martini
We hebben voor de lancering van onze nieuwste innovatie niet getwijfeld om opnieuw in te zetten op een sterk kanaal met groot bereik aan onze Belgische kust dat door staycation relevanter is dan ooit.

Charlotte D’hoogh - Brand Director Martini

Combo full wrap + full inside

Martini Limoni is de nieuwste variant in het assortiment en exclusief voor de Belgische markt ontwikkeld. Deze sprakelend aperitief, op basis van prosecco en citroenen, wordt dan ook de komende zes maanden in de kijker gezet op de kusttram, samen met zijn zusjes Bellini en Rossini.


Om exclusiviteit te bieden aan deze unieke smaak, werd een aantrekkelijk pakket van binnen formaten toegevoegd aan full wrap kusttram. De vier verschillende formaten binnenin communiceert enkel over de Limoni smaak.


Zo leverde de gepersonaliseerde branding aan binnen- en buitenkant de ultieme merkbeleving op voor Martini. Ze staan hiermee deze zomer dicht bij de vele kustbezoekers en kusttramreizigers die ongetwijfeld Martini zullen spotten. De full branding van de kusttram maakt deel uit van de grootschalige ‘bubble up your summer’-campagne, mede mogelijk gemaakt door de out-of-home specialist Outsight en het media agency OMD.

Verfrissend nieuw kleedje

Na een succesvolle campagne in 2020 op de kusttram, kiest het Italiaans merk opnieuw voor de kust als premium locatie om forst uit te pakken.

Kusttram - Full wrap - Martini 2020-2021
Kusttram Martini 2020 (links) - Kusttram Martini 2021 (rechts)

Waar vorig jaar de focus lag op Martini Fiero & Tonic, wordt dit jaar de drie aperitiefsmaken, met elk een typerende kleur, in de kijker gezet. De nieuwkomer met verfrissende citroensmaak komt in het midden te staan en neemt een prominente plaats in op de middenkast van de kusttram.

Gerelateerde posts

Kusttram Full wrap AZ Zeno 1

Beklede kusttram helpt ziekenhuizen in de moeilijke zoektocht naar personeel

In de zoektocht naar zuurstof voor het personeel in de zorgsector bundelen AZ Zeno, AZ Damiaan en AZ West hun krachten en schakelen de kusttram in om...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.