Adverteren aan de kust? Dat is zon, zee en gezien worden

Maak je klaar om de harten van een divers publiek te veroveren dat het hele jaar door de kust bezoekt! Met een uitgestrekt (inter)nationaal bereik biedt de kust adverteerders een unieke kans om direct te communiceren met een constant veranderend en enthousiast publiek.

Ontdek hieronder hoe je opvallende reclamecampagnes kunt creëren die direct aanspreken aan zee.

Configureer je campagne aan de kust
Wie bereik je aan de kust?

In 1 2 3 gezien worden aan de kust?

Symbolen kust3

Lijncom biedt drie unieke manieren om te adverteren aan de kust, elk met hun eigen troeven. Kies uit voor een campagne op de kusttram, digitale schermen of op de bus. Of mix & match voor een opmerkelijk resultaat van adverteren aan de kust!

1. Adverteren op de kusttram

Een unieke kans om aan imagebuilding te doen en een onvergetelijke merkervaring te creëren. Maximaliseer je impact met 67 kilometer exclusieve advertentieruimte!

Denis reinier pv
De kusttram is een uitstekend medium om onze naamsbekendheid lokaal te vergroten bij een breed en divers publiek, als voortzetting van onze nationale campagne.

Denis Reinier - Brand Lead bij P&V

Naar de case

2. Adverteren op digitale schermen

Dit netwerk omvat digitale infozuilen langs de hele kustlijn, met een potentieel van gemiddeld 395.000 impressies per week.

Phantasialand DOOH kust

Dé flexibele digitale regionale aanwezigheid voor jouw merk

  • 10 digitale interactieve kustzuilen
  • 75 inch schermen, 6 seconden video
  • Op drukke mobiliteitslocaties
  • 100% beschikbaar voor programmatic buying

3. Adverteren op de bus

Een effectieve combinatie van zichtbaarheid en mobiliteit waarbij jouw merk aan een breed en divers kustpubliek getoond wordt.

Bouw slim jouw regionale merkbekendheid op met:

  • Formaten van 3m tot 10m2
  • 311 bussen vanuit 9 (kust)stelplaatsen
  • Gemiddeld 2.300 uren onderweg, elke week
  • Beschikbaar vanaf 2 weken
Waarom kiezen voor de bus?
  • Lago Side3m 12
  • Boudewijn Seapark 10m2
  • Blankeberge full back kopie
Lore Walravens quote foto
Met kleurrijke visuals op de bussen, brengen we inspiratie rechtstreeks naar gezinnen in diverse regio's. Ons doel is om mensen te prikkelen in juli. Hierdoor noteerde LAGO 5% meer binnenzwemmers.

Lore Walravens - Marketing Manager LAGO

Lees de volledige case

Doelpubliek: wie bereiken adverteerders aan de kust?

Adverteerders aan de kust richten zich op een divers publiek.
Dit omvat onder andere shoppers die op zoek zijn naar nieuwe producten en ervaringen langs de kust. Toeristen die tijdens hun verblijf interesse hebben in accommodaties, horecazaken en recreatieve activiteiten. Tenslotte zijn de kustbewoners ook een belangrijke doelgroep, aangezien zij regelmatig gebruik maken van de voorzieningen en diensten in de kustgemeentes.

Infographic publiek kust2024
Offerte-Lijncom

Nieuwsgierig hoeveel jouw campagne zou kosten?

We werken een vrijblijvende offerte voor je uit. Neem contact op via het formulier en wij maken er werk van!

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.