TEST DIIZ
Netwerk van 7 digitale interactieve infozuilen verspreid in de bruisende Belgische kuststeden. Op strategische mobiliteitspunten waar veel mensen elkaar, en binnenkort ook jouw merk, kruisen.

De digitale zuil met dubbel gebruik

Deze digitale kustzuilen zijn uniek want ze beschikken over twee bruikbare zijdes: een interactieve en een advertentie zijde. Beide zijdes trekken met bewegende content meteen de aandacht van de vele voorbijgangers die staan te wachten, te voet passeren of in de auto zitten. Maximale impact gegarandeerd!

Interesse om te adverteren? Contacteer ons
  • Lijncom Digitaal scherm Bredene 2023 9
  • Lijncom Digitaal scherm De Haan 2023 15

Interactieve zijde
Deze zijde van onze zuil biedt een unieke interactieve multi-modale mobiliteitservaring waarbij reizigers zelf hun route plannen, real-time info consulteren of informatie over de kusttram kunnen opvragen.

Advertentie zijde
Adverteerders kunnen deze zijde van de interactieve zuil volledig benutten voor reclamedoeleinden. Ideaal om impactvolle digitale ads te tonen aan een groot publiek en zo hun merk te laten opvallen op de drukste mobiliteitslocaties aan Belgische kust.

141112 F0024 LNCM
Advertenties van onze adverteerders prijken op strategische gekozen punten waar reizigers wachten en dus alle tijd hebben om jouw boodschap te lezen.

Christine Van den Berghe - Managing Director Lijncom

Bereik langsheen 67km kustlijn

Deze schermen bevinden zich langs de gehele kustlijn, wat resulteert in een aanzienlijk potentieel van 395.000 impressies per week. Bovendien bieden ze een regionale verspreiding, waardoor adverteerders een aantrekkelijke regionale dekking kunnen realiseren.

Het gehele netwerk van 7 digitale interactieve infozuilen zal verspreid liggen over 6 kustgemeentes: De Panne Esplanade, Oostduinkerke-Bad, Nieuwpoort-Bad, Bredene-aan-Zee, De Haan-aan-Zee, Knokke-Heist Treinstation & Tramhalte.

Kaart locaties aan de kust

* Er zullen bijkomende schermen worden geïnstalleerd op de gele locaties. De installatie voor Oostende, Koksijde-Bad en Blankenberge is gepland in 2024.

Tarieven

Aantal Aantal dagen Totaalprijs*
7 interactieve infozuilen, 6 sec. spot 7 dagen vanaf € 4.000

share of time : 15%

Lijncom Digitaal scherm Knokke 2023 38

Doelgerichte campagnes met Programmatic

DOOH programmatic is beschikbaar op alle schermen van Lijncom. Maak zo je jouw kustcampagnes meer gericht en kosteneffectief.

Met Programmatic buying adverteer je waar en wanneer je wil. Speel flexibel in op de ideale omstandigheden rond het gewenste scherm om jouw doelgroep optimaal te bereiken.

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.