Hoeveel kost een HR-campagne bij Lijncom?

Ontdek hoe je met jouw budget straffe resultaten kan halen

Als HR-verantwoordelijke vertellen we jou zeker niets nieuws door te stellen dat het vinden van geschikt personeel vandaag de dag een uitdagend en kostelijk proces van lange adem is...
...Maar als mensen niet naar je vacature komen, brengt Lijncom jouw vacature naar de mensen!
Ontdek hier hoe je het maximale uit jouw recruteringsbudget haalt en je met jouw wervingscampagne succesvol personeel vindt.

Configureer het zelf!

Wat betalen anderen voor hun HR-campagne?

Jan de Nul - 10m2 - bus - kleiner

Jan De Nul

Formaat: Super Side 10m2

Aantal voertuigen: 10

Duur campagne: 4 weken

Regio: Gent centrum

Tariefwaarde: € 15.700

Bus  full back Colruyt group

Colruyt

Formaat: Full back

Aantal voertuigen: 25

Duur campagne: 4 weken

Regio: Antwerpen centrum, Gent centrum, Brusselse rand

Tariefwaarde: € 21.528

Bus Window back Glowi

Glowi

Formaat: Window back

Aantal voertuigen: 71

Duur campagne: 2 weken

Regio: Gent, Kortrijk, Waregem, Lokeren, Sint-Niklaas, Lommel, Zonhove, Genk, Zandhoven

Tariefwaarde: € 22.438

Jouw HR-campagne is geen 'one-size-fits-all'

Bij Lijncom begrijpen we dat elk bedrijf anders is en dat er geen 'one-size-fits-all' oplossing is als het gaat om wervingscampagnes. Daarom bieden we een breed scala aan opties waaruit je als klant kunt kiezen, afhankelijk van jouw specifieke behoeften en budget.

Hier zijn enkele voorbeelden van zaken die van invloed kunnen zijn op de prijs van jouw recruitment campagne:

  1. Regio: De regio waarin je wilt adverteren kan van invloed zijn op de kosten van jouw wervingscampagne. Afhankelijk van het bereik dat je wilt voor jouw HR-campagne (bv. heel Vlaanderen of enkel in en rond jouw bedrijf) zullen de kosten variëren.
  2. Type voertuig: Je kunt kiezen uit verschillende soorten voertuigen voor jouw HR-campagne, zoals bussen, trams, ... . Het type voertuig heeft invloed op de zichtbaarheid van jouw recruiment campagne (bv. bussen in het verkeer versus tram's in de stadcentra) en dus ook op de kosten.
  3. Advertentieformaat: Niet elk advertentieformaat heeft hetzelfde doel en creëert dezelfde impact. Zo zijn grote en opvallende advertentieformaten uiteraard meer impactvol maar impliceren ook hogere kosten. (bvb. Een volledig bestickerde tram of bus of een kleiner advertentieformaat op de zijkant van de bus)
  4. Aantal voertuigen: Het aantal voertuigen waarop je wilt adverteren, heeft ook een invloed op de kosten van jouw HR-campagne. Hoe meer voertuigen je wilt gebruiken, hoe hoger de kosten zullen zijn.
  5. Duur van de campagne: De duur van jouw HR-campagne kan variëren van 2 weken tot enkele maanden. Hoe langer je wilt adverteren, hoe hoger de kosten voor jouw recruiment campagne kunnen oplopen.

Met deze opties kun je jouw recruitment campagne op maat maken en de ideale parameters bepalen voor jouw specifieke recruitment campagne, het bereiken van jouw doelgroep en jouw budget.

Configureer zelf jouw ideale campagne
Full wrap UZ Leuven

UZ Leuven

Formaat: Full wrap bus L

Aantal voertuigen: 3

Duur campagne: 4 weken

Regio: Leuven centrum

Tariefwaarde: € 39.483

Superside4m2 Maria Middelares tram

Maria Middelares

Formaat: Super side 4m2

Aantal voertuigen: 5

Duur campagne: 4 weken

Regio: Gent centrum

Tariefwaarde: € 4.737

Wobbler Ziekenhuis Geel bus

Ziekenhuis Geel

Formaat: Wobbler

Aantal voertuigen: 10

Duur campagne: 4 weken

Regio: Geel streek

Tariefwaarde: € 3.162

Eerlijke en transparante tarieven voor jouw recruitment campagne!

Lijncom hecht veel waarde aan betrouwbaarheid en transparantie. Daarom maken wij gebruik van transparante tarieven, zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Bij het adverteren van een recruitment campagne, oftewel een wervingscampagne om nieuw personeel te zoeken, hanteren wij een totaalprijs die gebaseerd is op drie elementen.

  1. Huur- of mediaprijs wordt bepaald door het formaat, het aantal voertuigen waarop de HR-advertenties worden geplaatst en de duurtijd van jouw recruitementcampagne.
  2. Productie- en kleefkosten zijn vaste tarieven waarbij wij jouw aangeleverd ontwerp met zorg drukken en kleven op de voertuigen.
  3. Taksen zijn overheidsbelastingen die worden doorgerekend wanneer de advertentieformaten groter zijn dan 1m2.

Als je op zoek bent naar nieuw personeel en vacatures wilt adverteren, kun je dus bij Lijncom rekenen op duidelijke en eerlijke tarieven.
Door gebruik te maken van deze transparante tarieven weet je als klant dus altijd waar je aan toe bent en kom je niet voor onverwachte kosten te staan.

Configureer meteen jouw HR-campagne
Offerte-Lijncom

Nieuwsgierig hoeveel jouw campagne zou kosten?

We werken een vrijblijvende offerte voor je uit. Neem contact op via het formulier en wij maken er werk van!

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.