Delta full wrap tram 6

Wereldwijd gedownload én nu ook gespot in Gent

Delta, één van de snelst groeiende speler op de digitale investeringsmarkt, heeft de weg naar adverteren op openbaar vervoer gevonden. Met een full branding tram in Gent gaan ze volop voor visibiliteit in eigen stad.

Vanuit hun kantoor in het hartje van Gent ondersteunt Delta de meer dan 3,5 miljoen gebruikers in 115 landen bij het gebruik van ‘Delta Investment Tracker’. De enige smartphone-app die live overzicht brengt van crypto- en beursinvesteringen samen.

Nicolas Van Hoorde
Een tram wrappen leek ons een ideale zet in functie van employer branding. Je merk zien rondrijden terwijl je van of naar het kantoor stapt. Het blijft een speciaal gevoel!

Nicolas Van Hoorde - CEO Delta

  • Delta full wrap tram 26
  • Delta full wrap tram 35

Maximale impact in de stad

Het Gentse techbedrijf is fier op hun roots en wil daarom vooral in centrum Gent uitpakken. Met hun full branding tram onderscheiden ze zich van de rest en zetten ze hun product zowel aan de buiten- als binnenkant van de tram in de kijker. Bovendien maken ze zich zo ook regionaal interessant voor potentiële werknemers in de buurt.

De tram rijdt van midden februari tot eind august kriskras door Gent en zal volop worden ingezet tijdens de Gentse Feesten. Hét volksfeest van de stad waar bijna een miljoen bezoekers wordt verwacht.

De ultieme merkbeleving

Delta koos als uitbreiding van hun full wrap Delta tram voor een full inside pakket waarbij meerdere binnenformaten gecombineerd worden aan de binnenzijde van de tram.

(klik om afbeeldingen te vergroten)

Delta binnenformaten 7
Delta binnenformaten 8
Delta binnenformaten 25
Delta binnenformaten 24

De Delta Investment Tracker is een innovatief project. Bij een eerste kennismaking is er extra uitleg nodig over de meerwaarde voor de passant. Een full branding biedt hiervoor de oplossing.

  • De full wrap aan de buitenkant van de tram zorgt voor visibiliteit en naambekendheid.
  • De binnenformaten zorgen voor extra verduidelijking. Er ontstaat ruimte om het product te tonen, leren kennen en zelf meteen te downloaden. Hierbij zorgt de unieke kapvorm van de wobbler voor een opvallend resultaat. De applicatie springt er letterlijk bovenuit. De window sticker spelen meer in op het employer branding verhaal dat Delta wil brengen.
  • Delta binnenformaten 11
  • Delta binnenformaten 19

Full black Delta tram

Onze keuze voor een volledig beklede tram in het zwart was snel gemaakt” vertelt Nicolas Van Hoorde, CEO van Delta. “Gezien alle sterke merken altijd voor een full wrap kiezen en dat een strak design ons handelsmerk is, was iedereen meteen enthousiast over ‘full black’ tram.”

Door slechts voor enkele kleuren te kiezen in het design, vallen de witte letters extra op en kan Delta hun product en boodschap breed presenteren en winnen aan bekendheid in eigen stad.

Delta full wrap tram 36

Gerelateerde posts

Super side 10m Delhaize 21

Delhaize levert overal waar deze trams en bussen rijden

De nieuwe campagne van Delhaize zet in op regionale aanwezigheid, om aan zoveel mogelijk mensen te laten weten dat de supermarkt nu letterlijk overal...

Lees meer
Playst aug gent2

Sony PlayStation speelt op herhaling met 8 Full wrap trams

Play has no limits. Maar ook de aanwezigheid en visibiliteit van het merk PlayStation in het Vlaamse straatbeeld heeft geen limieten. Tot 4 keer toe claimde...

Lees meer

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.