Lijncom trakteerde op een dubbele première: de lancering van de nieuwe kusttram met nadien de filmpremière van 'House of Gucci'.
Op 25 november 2021 nodigde Lijncom de crème van de Belgische advertsing-wereld uit in Kinepolis Brussel voor de lancering van de gloednieuwe kusttram op het grote scherm.
Nieuwe trams, nieuwe advertentieformaten, nieuwe campagneperiodes
We zetten de namiddag meteen goed in met een impactvolle lanceringspresentatie waarin we alle nieuwe mogelijkheden van de nieuwe kusttram uit de doeken deden.
Na de presentatie deden we de lichten uit en trakteerden we de aanwezigen op de filmpremière van 'House of Gucci': een sensationeel verhaal van glamour, waanzin en moord.
We eindigden de avond met een gezellige 'get together'.
Het was fijn om je terug te zien, te zien lachen en genieten van je avondje uit!
Check hieronder de foto's van ons lanceringsevent:
Beklede kusttram helpt ziekenhuizen in de moeilijke zoektocht naar personeel
In de zoektocht naar zuurstof voor het personeel in de zorgsector bundelen AZ Zeno, AZ Damiaan en AZ West hun krachten en schakelen de kusttram in om...
Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.